INFO : pop peeper

Gestart door bjo, 29 juni 2003, 16:30:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bjo

freeware: pop peeper 2.2.9

POP Peeper is een gratis mailchecker die heel wat downloadwerk overbodig maakt. Het is een uitermate praktisch programma om handmatig ongewenste mails met grote attachments of virussen van de mailserver te wissen.  

Automatisch je mail checken
POP Peeper is een erg handig programma om je mailbox in de gaten te houden. Pop Peeper checkt regelmatig je mailaccount en waarschuwt je als er een nieuwe e-mail is aangekomen. Het is dan mogelijk om rechtstreeks je mail te bewerken. Je kunt er ook voor kiezen om het programma te gebruiken als volwaardige mailcliënt. Om alleen de onderwerpregels van een mail te zien, moet je bij 'Configuration' en 'Default Retrieval Option' kiezen voor 'Headers'.

Je kunt op twee manieren mailaccounts toevoegen: door POP Peeper los te laten op de settings van Eudora, Netscape of Outlook Express, of door zelf gegevens toe te voegen. Dat is ook nodig als je Outlook gebruikt, omdat POP Peeper niet in staat is Outlook-accountgegevens in te lezen. Als je de naam van je pop3-server even bent vergeten, probeert POP Peeper op basis van je mailadres een aantal mogelijke adressen uit, met een grote kans op succes.

Heel praktisch is de mogelijkheid om e-mail van Yahoo!-, MSN- en Hotmail-adressen te checken. Vooral bij die laatste is de mailchecker handig; je hoeft je namelijk niet langer aan te melden bij Passport om je Hotmail-berichten te lezen.

POP Peeper kan simultaan meerdere accounts beheren. Elk account is geheel naar wens aan te passen, met bijvoorbeeld kleurtjes en geluiden. Tijdens het gebruik minimaliseert de applicatie naar de systemtray.


Windows 98/ME/2000/XP

hier te downloaden  :)

[move]there is no power like xp power[/move]

Han

Dat klinkt goed voor een freeware proggie Bertus.  :)
Al geinstalleerd en gechecked op aanwezigheid van Spyware?

Ik ga het niet gebruiken hier want ik draai Mailwasher hier. Da's niet gratis maar doet eigenlijk hetzelfde klusje voor me.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

bjo

ik heb hier mailwasher pro dus ik kon het niet testen maar het leek me intresant voor degene die zoiets zochten
[move]there is no power like xp power[/move]

Han

Tja dat soort freeware proggies zijn wel mooi maar bevatten vaak ook spyware.
Voor diegene die het gaat installeren, lees even onze Adaware special en controleer je computer voor en na installatie voor alle zekerheid op de aanwezigheid van spyware.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Gert

Ik heb hier mailwasher pro versie 3.1 en deze werkt duidelijk beter dan de vorige versie. Daar had ik nog al eens blauwe schermen mee
Locatie: +21.3 NAP

bjo

[move]there is no power like xp power[/move]

Han

Ik draai hier ook Mailwasher versie 3.0. Werkt als een tierelier.
Geen last van BSOD's

Maar goed dit topic gaat eigenlijk over "pop peeper"  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!