Outlook Express : meer dan één mailaccount mogelijk

Gestart door bieke, 23 juni 2003, 23:05:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bieke

goede avond allemaal
ik heb een klein vraagje naar jullie toe,
kun je in outlook twee mailadressen hebben zoals in hotmail :-X
bedankt voor jullie hulp hierbij.

Gert

Hier bij @home kun je er 5 hebben
Of begrijp ik je verkeerd

http://web.planet.nl/abonnees/servicelijn/cards/959.shtml
Locatie: +21.3 NAP

Zandman

Ja hoor dat kan je maakt via extra-account een nieuw email acount aan met de gegevens van het 2e email adres.




Als je een nieuw bericht wil versturen dan even in het pull downmenu van het bericht bij het woordje van ,voor het juiste account kiezen
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

bieke

bedankt voor je reactie, ik zal de vraag mischien anders stellen,outlook staat hier op mijn man mailadres, maar mijn mails komen niet binnen via outlook, dit zijn geen hotmailadressen.
groetjes bieke

Zandman

Als je het doet zoals hier boven beschreven dan komen jou emails ook via outlook binnen
Ik heb hier zelfs 7 accounts in outlook staan van ieder gezinslid 1 en mams heeft er zelfs 3  :)
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

bieke

 8)bedankt iedereen, het lukt mijn nog niet volledig mijn emailadres erbij te zetten want op een gegeven monent vragen ze: emailserver? en server voor uitgaande mails?hier weet ik geen antwoord op graag jullie raad  bedankt groetjes  bieke

Han

Voor hotmail hoef je geen server-adressen in te vullen.

Voor een ander mailaccount vul je als pop3-server de pop3 servernaam in van de provider bij wie je het mail-account hebt.
Voor SMTP-server stel je de smtp-server in van de provider met wie je contact maakt om op internet te komen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

bieke

 :yessss, bedankt zal het weer uittesten, sorry hoor als te simpele vragen zijn, maar wij zijn nog maar echte beginners en voor ons is alles nieuw al zijn wij dan al vijftigers. :truste

Han

Geeft niks hoor Bieke, we hebben het allemaal moeten leren.
Vraag maar raak  ;)



Edit Bugs : Het is inmiddels 27 september 2003. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd opgelost is. Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!