kan geen emails verwijderen in OE 6.0

Gestart door ovee, 07 april 2004, 01:19:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ovee

Wanneer ik mijn ontvangen emails uit postvak in wil verwijderen en ik selecteer de mails en druk op verwijderen dan blijven ze gewoon in Postvak In staan. Ze worden niet verwijderd. Wanneer ik de geselecteerde mails naar de map Verwijderde Items wil slepen dan krijg ik de volgende melding. Kan de geselecteerde items niet verwijderen, er is een fout op getreden. Ik heb al systeem herstel gedaan maar er veranderd niets. Ik heb XP home met Outlook Express 6.0 Wie kan mij helpen? Onne

Han

Sinds wanneer heb je dit probleem. na installatie of dé-installatie van het een of ander?

Is er hierover iets terug te vinden in het applicatie foutenlog?

Heb je een recent geupdate virusscanner draaien?
Doe even een online virusscan via Housecall
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Zandman

Ik heb wel wat bij microsoft gevonden over deze foutmelding lees dit even door misschien heb je er wat aan
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Han

Goed gevonden Zandman!!  Dit moet de oplossing zijn  :)

Microsoft is een ster in het verplaatsen/verwijderen van Info dus ik kopieer de oplossing van die site ook even hier voordat het zoekraakt.


OLEXP: An Error Message Appears When You Try to Delete an E-mail Message

SYMPTOMS
When you try to delete a message or items that are in the Deleted Items folder, either nothing may happen, or the following error message may appear:
Some of the items in the "deleted items" folder cannot be deleted. An error has occurred.

CAUSE
This behavior can occur if one or more of the items in the Deleted items folder is damaged or corrupted, or if the Deleted Items folder is full.

RESOLUTION
To resolve this behavior, delete the Deleted Items.dbx file. Note that any items that remain in the Deleted Items folder are permanently deleted after you perform the deletion. Follow these steps:
- Quit Outlook Express.
- Right-click the Start button, and then click Find or Search.
- Search for the Deleted Items.dbx file.
- Right-click the file, click Delete, and then click Yes.
- Start Outlook Express, and then try again to delete a message.

The information in this article applies to:
Microsoft Outlook Express 5.5 for Windows Millennium Edition
Microsoft Outlook Express 5.0 for Windows Millennium Edition
Microsoft Outlook Express 5.5 for Windows 2000
Microsoft Outlook Express 6.0 for Windows 2000
Microsoft Outlook Express 6.0 for Windows Millennium Edition


Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Martijn

Als incredemail met hetzelfde soort dbx files werkt (wat ik dus niet weet) zou dit mischien ook de oplossing zijn voor dit probleem.  :-X
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

ovee

Hallo Mensen

Allemaal hartelijk dank voor jullie reactie.
Ik heb mijn map Verwijderde items verwijderd.
Het bleek dat deze map vol was, alleen liet Outlook deze verwijderde mails niet zien. Dus het leek gewoon dat de map Verwijderde items leeg was.
Maar deze map bleek zo vol te wezen, hij kon niet in de prullebak.

Nogmaals mijn dank

Groetjes Onne

Zandman

Fijn dat het is opgelost dan zet ik het topic op okay  :)
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.