GSM met GPS-functie die niet "aantikt"

Gestart door Kingpin, 14 januari 2011, 15:26:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bugs@work

Mooi toestel, kingpin!
Er zit geen simkaart bij denk ik, het is een simlockvrij toestel en dus kun je gewoon je huidige simkaart er in stoppen. Of elke andere simkaart. Er zit ook nog een 2 gb geheugenkaartje bij zie ik. Dat is nooit weg.
[move]Werken is een hinderlijke onderbreking van je vrije tijd[/move]

Kingpin

Bedankt :)

Nee idd, dat is zeker meegenomen, dat geheugenkaartje :)
Ik ben er inmiddels ook achter dat men wil bedoelen dat de achterkant open moet om aan het geheugenkaartje te kunnen (ipv dat je het er opzij kan insteken ofzo). Dat valt me dan ook nog mee, want ik had dus begrepen dat je de accu er moest uithalen, omdat het dàar achter stak ofzo :D


Ivm geheugenkaartjes, nog even een vraagje. Beetje off-topic hier eigenlijk wel :-[
M'n broer (andere dan met de touchscreen gsm) vroeg al een tijdje of ik ineens voor hem een geheugenkaartje van 16 GB wou mee bestellen als ik dan een GSM via een webshop zou kopen. Nu zag ik dat ze die ook hadden bij Smartphones, dus dat is ook ineens handig. Nu heeft hij in de vooravond nog even snel-snel meegezien (ik wou nl. vandaag bestellen en hij is maar eerst morgenvroeg terug; nachtshift en ik kan hem dus ook niet zo maar even bereiken) en hij wou deze:
http://www.smartphoneshop.be/product/83504/category-160584-geheugenkaarten-microsd/kingston-microsdhc-16-gb-mobility-kit.html
Nu staat daar bij compatibele toestellen zijn GSM (SONY ERICSSON YARI U100I ) niet bij.
Dat heb ik hem ook laten zien, maar hij zei dat het wel zal gaan....

Nu staat op zo'n andere dochtersite de accessoires voor zijn GSM,
http://www.ladyphoneshop.be/accessoire/78666/5658#category_8679
en daar staat bv. wel SANDISK MICROSDHC 16 GB bij, maar niet die kit.
Hebben jullie er mss een idee van of die KINGSTON MICROSDHC 16 GB MOBILITY KIT normaalgezien ook wel in zijn GSM zou passen? Is dat hetzelfde als de Microsdhdc, enkel dan dat je nog wat extra adapters hebt? Of zou het toch niet gaan?


Alvast bedankt! :)


---edit----

ok, dat van de geheugenkaartjes-kit is opgelost  ;D Op nog zo'n andere dochtersite/domeinnaam van hun staat hij er wél bij als accessoire voor die GSM, dus zal het wel lukken  ;)
http://www.gsmstore.be/accessoire/78666/7908




Lappie Fujitsu-Siemens Amilo D-6820, XP home SP2
Macbook2-Core2Duo 2GHz, 2GB ram, White, MacOSX

Bugs@work

[move]Werken is een hinderlijke onderbreking van je vrije tijd[/move]

Kingpin

 ;D
Nee, nog niet. Ik denk morgen (heb een mailtje gekregen dat het pakketje ingepakt was, en het vanavond om 22u30 verzonden wordt) :) Enfin, ik hoop eigenlijk morgen, anders is er ineens een heel weekend tussen he  ;D
Lappie Fujitsu-Siemens Amilo D-6820, XP home SP2
Macbook2-Core2Duo 2GHz, 2GB ram, White, MacOSX

Kingpin

Ik heb hem gisteren aangekregen :) Ben er nu mee aan het typen. Het valt alle
maal erg goed mee! Ben het touchscreen al goed gewoon :) 
En ben ook heel tevreden van de service van smartphoneshop! Goed, goedkoop, en erg snel! Bedankt voor de tip!  :goed
Lappie Fujitsu-Siemens Amilo D-6820, XP home SP2
Macbook2-Core2Duo 2GHz, 2GB ram, White, MacOSX

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!