plotseling geen internet meer, wel netwerk

Gestart door adhe55, 09 februari 2006, 18:57:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

adhe55

Hallo,

vandaag kan ik plotseling met een notebook niet meer op internet.
Ik heb een werkend netwerk en andere pc's geven geen probleem.
Op de notebook is gisteren studio software van pinnacle verwijderd en heeft hitmanpro gedraaid en deze heeft wat updates gedaan.

Daarna is de notebook uitgezet en vandaag bij het opstarten krijg ik wel verbinding met mijn netwerk maar geen internet meer.

Als ik in computerbeheer kijk bij gebeurtenissen dan zie ik het volgende:

Deze computer kan niet automatisch de IP-parameters voor de netwerkkart met netwerkadres: xxxxxxxxxxxxxxxx configureren. De volgende fout is tijdens de configuratie opgetreden. De aangevraagde serviceprovider kan niet worden geladen of geintitialiseerd

dan nog een verwijzing naar een micorsoftwebpagina maar die bestaat niet: http:/go.microsoft.com/fwlink/events.asp

Ik heb alle settings vergeleken met een wel wekend xp systeem maar kan niets afwijkends vinden.

Heeft iemand een idee?

PC is een AMD 3000 met 512mb onder Windows XP
Netwerk is een beveiligd draadloos netwerk via een Linksys router.
Ook bekabeld heb ik het zelfde probleem.

vast bedankt

Han

(s)hitmanpro heeft je netwerk om zeep geholpen.
- Verwijder als eerste dat rotprogramma. Je bent niet de eerste die zijn PC daarmee verknalt.
- Probeer dan wat in dit topic beschreven staat.

Lukt dat niet dan houd het op. We hebben namelijk geen idee wat hitman allemaal verwijderd heeft.




Het is inmiddels 7 maart 2006. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is, anders was de topicstarter er wel op teruggekomen. Dit topic gaat dicht. De topicstarter kan het topic zo nodig laten heropenen middels een PM aan een van de teamleden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!