Probleem met het openen van pagina´s in een nieuw venster

Gestart door Ad van den B., 03 augustus 2005, 15:59:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ad van den B.

Hallo allemaal,

Sinds een tijdje heb ik een probleem met mijn internet Browser. Deze kan namelijk geen hyperlinks openen en het openen in een nieuw venster werkt niet meer. Als ik de link kopieer naar de adresbalk in het venster waar ik mee bezig ben plak, dan pakt IE hem wel. Zo ook als ik handmatig een nieuw venster open, dus via de desktop, en dan het adres daar in plak. Het is zeer vervelend, omdat sommige automatisch openende links op webpagina`s daardoor ook niet meer werken.

Hopelijk kan iemand mij helpen....

groeten,
Ad van den Braakel

extra informatie
- internet explorer 6 (met updates)
- windows 98
- AMD Athlon 2000, 256mb geheugen

Ad van den B.

Het probleem is opgelost, na 2 weken lang moeilijk te lopen doen, heb ik via zoekwerk op google een handige tip gevonden!

Dit heeft bij mij geholpen, het probleem was meteen weg!
De tip kwam van een zekere paul van ZDNET, die had het daar gepost:

------------------------------------------------
Onderwerp:  Internet Explorer wil geen nieuw venster openen 
Auteur: Paul 
Woonplaats:  Oosterhout
Bericht: Ik heb het probleem vaak gezien en heb het ook al vaak opgelost. Je moet van een andere machine waar het wel werkt de oleaut32.dll copieren op een diskette. Daarna die oleaut32.dll copieren naar de c:\ op de computer waar het niet werkt. Start de computer op in dos-modus en copieer dan de oleaut32.dll van c:\ naar c:\windows\system. Start de computer opnieuw op en het zou weer moeten werken. Bovenstaande is getest op een Win98 machine. Op Windows XP kan je niet in dos-modus opstarten en zal je een opstart diskette moeten gebruiken. Natuurlijk is FAT32 voor de c-schijf wel noodzakelijk.
---------------------------------------

Groeten Ad



Han

Fijn dat het opgelost is en dat je even hebt laten weten hoe, Ad.

Ik sluit het topic hiermee af.  :goed
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!