bewerking afgebroken

Gestart door Ad, 24 september 2003, 23:12:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ad

Op veel van de pagina's die ik bezoek op internet  staat op diverse plaatsen dit berichtje "bewerking afgebroken" enz. ik heb de indruk dat er een advertentie of iets dergelijks moet staan.
Ik vermoed dat ik iets te ijverig ben geweest toen ik laatst mijn H.D heb opgekuist :-\, maar heb geen idee wat er eventueel weg is.

Han

Wij ook niet, als je niet meer informatie geeft  :-X
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Ad


Bugs

Nu wordt het een stuk duidelijker. ;)
Groetjes van Bugs

Ad

Ik ben nog even met een ander probleem doende,
even wachten aub

Ad

Het liefste zou ik een plaatje invoegen want dat maakt het toch wel een stuk duidelijker maar ik doe iets niet goed, maar dat is nu even minder belangrijk.
ik heb even een willekeurige pagina uit mijn favoriten gepakt waarop dus hetgeen gebeurd wat eigenlijk niet zou moeten, www.sing365.com om het maar eens onduidelijk te brengen. maar ik weet anders ook niet hoe ik het wel kan verduidelijken. bovenaan die pagina staat een stukje bewolkte lucht, dan een zwarte balk met
home, what's new, abaut us, en  contact us.
daaronder staat het dus "Bewerking is afgebroken"
internet explorer kan geen verbinding met de, blablabla.
t'is misschien duidelijker zo (of juist niet)??

Han

Stuk duidelijker zo Ad.
Waar bij jou staat "bewerking afgebroken" zie ik hier een bewegend plaatje. Nu is het nog de vraag of je geen een bewegend plaatje ziet of dat alleen advertenties geblokt worden.

- In het eerste geval is dat een instelling in IE.

- In het tweede geval kan dat gebeuren na installatie van popupkiller software. Dat zit tegenwoordig in veel proggies "ingebakken".  
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Ad

Op het rechter gedeelte heb ik zo'n zelfde fout,
maar niets wat er beweegt en ik heb het op meerdere pagina's

Martijn

als ik het zo lees is het idd een popupkiller die z'n werk doet, kijk voor de zekerheid even of je de optie animaties afspelen niet uit hebt gezet (al zou dat er nooit voor kunnen zorgen dat advertenties niet worden afgebeeld), dat kan op de volgende manier:

in de balk bovenin de Internet Explorer, naar extra, dan internetopties, dan het tabblad geavanceerd, en dan in het hokje voor animaties op webpagina's afspelen een vinkje zetten
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Ad

Die stond al aangevinkt, jammer

Martijn

dan de volgende vraag, wat heb je de laatste tijd allemaal geinstaleerd aan software ?
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Ad

Kazaa lite, is een keer mis gegaan
opnieuw geinstalleert en toen deed hij het wel, ik zeg toen want nu werkt Kazaa lite weer niet

Ad

maar ik ga nu naar een verjaardag's feest dus misschien "zie" ik je vanavond nog

Gert

1/ server  down
2/ Inet unstable
3/ Dns flipt
4/ Firewall ertussen die verbied ( ZA )
5/ Slechte instellingen IE
6/ Verkeerde proxy

Hier moet je in zoeken
Locatie: +21.3 NAP

Ad

Sorry Gert maar hier snap ik niets van(leek)

Han

Gert somt 6 redenen op waardoor het probleem zou kunnen ontstaan wat jij ziet.

Maar goed, we zijn nu op pagina 2 beland en we hebben echt meer info van je nodig om te evt te kunnen helpen. Lees dit topic nog even helemaal door als je wilt en geef die info dan eventjes.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Ad

1/ server down, denk ik niet want ik heb het op meerdere pagina's
2/???
3/???
4/ Firewall, heb ik niet
5/ wat kan ik aan mijn instellingen veranderen?
6/ ??
sorry ik heb geen flauw idee wat ik nog meer kan doen



Edit Han : Het is inmiddels 3 maart 2004. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is. Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.