Routeplanner

Gestart door Lies, 11 oktober 2002, 22:55:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lies

Ik kan geen afdruk meer maken van de online routeplanners. Ik krijg steeds dezelfde foutmelding n.l. : Fout in regel 94, toegang geweigerd. Dit gebeurd dus bij elke routeplanner, knap lastig. Iemand enig idee hoe dit kan ?
Bezoek mijn website (url : zie profiel)

Han

Ga eens naar Extra, internetopties en dan het tabblad "geavanceerd"
Haal daar onder het kopje "surfen" het vinkje weg bij de optie "melding van elke scriptfout weergeven".
Daarna nog even op "OK' klikken.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Lies

Die stond al uit, dus dat is het niet  :(.
Bezoek mijn website (url : zie profiel)

Han

Je schrijft bij élke routeplanner....
Geef toch eens een url waarbij je dat hebt. Kunnen we even kijken of wij het ook hebben.
We krijgen de laatste tijd in rap tempo allemaal updates van IE binnen via windows-update. Misschien hebben wij het ook wel??
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Lies

http://www.shellgeostar.nl/share/iti.asp?ItiEmpty=1&SESSIONID=

Zo, da's een lekkere URL  ;D, ik heb het wel bij meer sites (o.a. bij bokt ook). Bij PCN heb ik het nog niet uitgeprobeert.
Bezoek mijn website (url : zie profiel)

Han

De URL doet het goed dus niks loos  :)

Maarrrrr de routeplanner doet het bij mij ook.
Misschien dan toch iets in je instellingen van IE qua beveiliging.
Kijk eens op het tabblad beveiliging bij je internet-opties. Staat het schuifje op "normaal"?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Lies

Ja, staat op normaal. Ik kan trouwens ook niks printen van pcn. Ik krijg dan dezelfde foutmelding (toegang geweigerd, fout in regel 94)  :-X.
Bezoek mijn website (url : zie profiel)

Han

Heb je de printerdriver al eens opnieuw geinstalleerd, Lies.
Ook printen van PCN gaat hier prima. Heb ik vanmiddag nog gedaan.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Lies

Als ik foto's o.i.d. wil printen (gewoom van de comp., niet van internet) gaat het wel goed. Dan kan het toch ook niet aan de printerdrive liggen ??
Bezoek mijn website (url : zie profiel)

Han

Nee dan niet. Lijkt me meer een fout in de gegevensverwerking van IE.
Welk besturingssysteem draai je Lies?
Heb je je IE al eens geprobeerd om te herstellen?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Lies

Ik heb windows XP home, alles is net 7 maanden oud.

Hoe en wat herstellen in IE ? Sorry, ben een echte leek  :).
Bezoek mijn website (url : zie profiel)

Han

Met IE herstellen bedoel in dat je windows de installatie van IE opnieuw laat uitvoeren. Dan worden foute verwijzingen hersteld.

Weet niet hoe dat in XP-home gaat, maar ik vermoed hetzelfde als in XP-pro.

- Via configuratiescherm/software/windowsonderdelen het vinkje voor internet explorer weghalen en de wizard doorlopen.
Dat gaat anders dan in Win9X. Je krijgt geen vraag of je wilt verwijderen of herstellen en na het "verwijderen" deed IE het gewoon nog.

- Daarna IE weer aanvinken en weer de wizard doorlopen.
De bestanden worden dan opnieuw geinstalleerd, want daarna heb je startmenu en startbalk een nieuwe snelkoppeling naar IE erbij.

Wees niet bang voor dataverlies. Ik heb deze procedure vorige week zelf doorlopen en al m'n favorieten waren er naderhand nog
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Lies

Heb ik gedaan, maakt niks uit, ik kan nog steeds niks printen vanaf internet.  :(
Bezoek mijn website (url : zie profiel)

Han

Probeer dan toch maar eens je printer opnieuw te installeren, Lies.
Verder hebben we alles gedaan wat je kunt doen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Zandman

We hadden via email aan Lies gevraagd hoe het stond met haar probleem omdat wij benieuwd waren naar de oplossing
Dit is haar antwoord

Nee, helaas niet. Ik heb een kennis, die redelijk veel verstand heeft van computers om raad gevraagd, maar die wist het ook niet. Moet inderdaad nog steeds proberen om de printer opnieuw te installeren.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Han

En Lies heb je die Printer al opnieuw geinstalleerd en bracht dat de oplossing?



Edit Han : Het is inmiddels 3 maart 2004. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is. Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!