Startpagina.nl wordt niet goed weergegeven

Gestart door Angel, 28 september 2002, 14:34:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gert

Klik rechts op Internet Explorer-extra-internet opties-klik op cookies verwijderen-ok. Klik daarna op bestanden verwijderen-alle offline items verwijderen vink je ook aan-ok. Klik daarna op dezelfde tabblad: instellingen-bestanden weergeven en verwijder alles wat daain staat-ok-ok.

Ga ook naar extra-internet opties-
Klik daarna op Beveiliging en kies voor standaardniveau. Dit doe je zowel voor het internet, locaal intranet, vertrouwde sites en sites met beperkte toegang.
Ga daarna naar Geavanceerd en klik op standaard instellingen herstellen. Klik op ok.
Ga daarna ook naar programma's en klik op webinstellingen herstellen-ok.


Als dat niet helpt, ga dan naar Internet explorer-extra-internet opties-verbindingen-lan instellingen en vink alle 4 de vakjes uit van de proxy instellingen-ok-ok.
Locatie: +21.3 NAP

Angel

Hij doet het weer  ;)
Heb alles verwijdert aan cookies en bestanden en offline dingen en alles op standaartniveau gezet en nu kan ik alles weer zien dank je wel  8)
Carpe Diem

Gert

Locatie: +21.3 NAP

Han

Toppie dat het opgelost is.  :)
Blijft voor mij toch nog ff de vraag hoe die IE-settings veranderd kunnen zijn. Had je nou iets geinstalleerd waardoor het veranderd kan zijn, Angel?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Angel

Nee Han heb niks geïnstalleerd op norton anti virus 2003 na
Carpe Diem

Han

Gek hé. NAV2003 kan dit niet veroorzaakt hebben want die heb ik hier ook geinstalleerd. Misschien dan toch een of ander scriptje via een internet-site??  Brrr...., eng idee  :-\

Enfin, "problem solved" dus ik markeer dit topic nu ook als zodanig.
Ben blij voor je dat het weer werkt  :)

PS) Ik heb je topictitel nog iets duidelijker gezet, zodat anderen de info gemakkelijk terug kunnen vinden als ze dat nodig hebben.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!