Verwijderen Windows Defender

Gestart door FOX, 21 april 2006, 23:15:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FOX

Ik zit met een probleem.

Ik werk met een legale WindowsXP-Home
Het is nu al 60 dagen geleden dat ik Windows Defender heb kunnen updaten.
Ik werk nog met de versie 1.1.051.0
De fix : werkt bij mijn niet.

Remove the current signature file. To do this, click Start, click Run, type Msiexec /x {A5CC2A09-E9D3-49EC-923D-03874BBD4C2C}, and then click OK. 2. Open Windows Defender. To do this, click Start, click Programs, and then click Windows Defender. 3. Check for new definitions. To do this, click the Help options arrow next to the Windows Defender Help icon, click About Windows Defender, and then click Check for Updates

Dus dacht ik, ik zet de nieuwe versie er op ( Buid 1347)
Maar ook dat gaat niet, de installer vind geen installatie-bestanden op mijn HDD.
Ik kan zelf de Windows Defender niet verwijderen die nu geïnstalleerd is.
In Veilige Modus en als Beheerder is hij ook niet te verwijderen.




Als ik nu, het mapje "Windows Defender" uit C:\Program files handmatig verwijderen
en dan het register opkuis, krijg ik dan problemen? Of is er nog een andere manier ?

Han

Ik heb datzelfde probleem gehad. Ben naar de site van Microsoft gegaan en heb handmatig de laatse versie 1347 gedownload. Die heb ik er overheen geinstalleerd. Daarna was alles okee.




Het is inmiddels 30 mei 2006. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is, anders was de topicstarter er wel op teruggekomen. Dit topic gaat dicht. De topicstarter kan het topic zo nodig laten heropenen middels een PM aan een van de teamleden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!