Maximaliseren vensters IE

Gestart door Stofke, 28 augustus 2002, 11:01:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stofke

Hallo

telkens ik een link aanklik opent mijn scherm in een kleiner venster, telkens moet ik zelf het venster maximaliseren. Kan ik dit ergens instellen zodat ik altijd alle vensters gemaximaliseerd krijg ?

groeten

stofke

There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Zandman

Klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling van IE en vraag de eigenschappen op.
Daar staat in wat voor venster je wil dat internetexplorer opent kies daar dan normaal uit en je hebt een groot scherm.
Of als je het groter wil dan voor gemaximaliseerd gaan.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Stofke

Hallo

gezocht maar nie echt gevonden hoor.

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Zandman

Nog een poging open het eerste scherm daarna nog een scherm openen sleep alletwee handmatig groot .Sluit dan het eerste venster via het kruisje dan het tweede venster .
Als het goed is dan opent je scherm nu voortaan maximaal.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Stofke

ja da heb ik al eens gedaan maar de volgende keer heb ik er weer van.

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

bjo

je kunt ook de muis aanwijzer op de rand zetten en groter slepen en in het vervolg blijft die op de grote die je gesleept hebt >:(
[move]there is no power like xp power[/move]

Han

Op zandmans manier moet het toch echt werken hoor Stofke.
Zo heb ik het op alle machines hier voor elkaar gekregen.  :-X

Nog een keertje, stap voor stap  ;)
1) Open IE (die pagina opent gewoon maximaal)
2) Klik dan met rechts op een linkje op die pagina en kies dan "openen in een nieuw venster" (die pagina opent klein) Sleep deze pagina tot een maximaal scherm en doe er dan even niks mee.
3) Sluit dan de pagina die je als eerste opende d.m.v. een klik op het X rechts bovenin
4) Sluit dan als laatste de pagina die je groter gesleept hebt d.m.v. een klik op het X rechts bovenin.

Daarna opent elke pagina in volledig scherm als je IE weer start, of de paginabouwer moet in de code van de pagina gezet hebben dat dat niet moet.

Krijg je het toch niet voor elkaar, dan is er ook een freeware programma voor te downloaden dat Auto-Sizer heet. Het werkt in Win95/98/ME/NT/2000/XP en maximaliseert automatisch elk windows-venster.
Het programma blijft op de achtergrond meedraaien, terwijl het zijn werk doet
Hier kan je het programma Auto-Sizer vinden, bij de "Free utilities".
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

ok bedankt

it's working :-)

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

What's working....... eerste optie, of het programmaatje, Stofke?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

eerste optie, zonder programmaatje.

bedankt hé

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about