Papier trekt scheef of ??

Gestart door Ad, 20 september 2003, 16:27:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ad

Ik heb een HP deskjet 940c waar ik eigelijk best goed tevreden mee ben. Maar nu merk ik dat alles op mijn A4tje er een heel klein beetje schuin opstaat, om dat ik per toeval vrij ver naar de onderkant een horizontale streep had staan. het zou goed kunnen dat het allang zo is maar ik heb het nooit eerder opgemerkt. en nu ik het weet stoort het mij onzettend, ik heb niet de indruk dat het papier wordt scheef getrokken want het komt er zonder kreukels uit, en ook licht het goed opgesloten in de voorraad bak????

Zandman

Het zou kunnen dat het iets scheef gedrukt wordt dan kan je kijken of je de printer beter kan uitlijnen
Dit doe je via start/instellingen/printer/hp940c/eigenschappen en dan op het tabblad instellingen kiezen voor printercartridge uitlijnen
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Ad

OK dat is het eerste wat ik morgen ga doen (of liever gezegd vandaag) maar eerst maar eens een paar uur slapen

Ad

Ik zie net dat ik bevorderd ben naar een echte twee sterren, bedankt

Han

Dat sterretjes-gebeuren gaat hier vanzelf Ad.  ;)

In de papierlade van je printer zie je schuifjes waarmee je het papier goed recht kan drukken. Waarschijnlijk ligt het papier al iets scheef voordat de printer het pakt om te gaan printen.

Is dat het niet, Kijk dan even hier :
Een probleem oplossen met uw hp deskjet 940c printer

Kom je er niet uit, dan kan je HP mailen via deze site: e-mail ondersteuning voor hp deskjet 940c. Schrijf voor je gaat mailen ff het serienummer van je printer op. Dat is het S/N nummer dat onderop op de witte sticker staat.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Ad

Ik heb hem uitgelijnd en het probleem is opgelost.

Han

Mooi, dan kan dit topic op OK  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!