Koppelingen verwijderen

Gestart door Martijn, 18 december 2002, 18:38:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Martijn

Ik zit met een raar probleempje, als in IE 6 uit de favorieten de map met al die irritante microsoft koppelingen wil verwijderen (koppelingen dus) lukt het niet, nog via de map, nog via favorieten en dan indelen en dan verwijderen.

Is dit weer een rotgeintje van Ome Bill ?
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Han

Kweet het niet zeker maar volgens mij wordt de map "koppelingen" na het verwijderen weer teruggezet  omdat dat een onderdeel van Internet-Explorer is.

Ik vind zelf die map koppelingen eigenlijk wel makkelijk. Ik heb er sites instaan die ik regelmatig bezoek. Door de balk "koppelingen" in de IE-werkbalk naar links te slepen heb ik daar nu dus 'n paar snelkoppelingen staan in de werkbalk waarmee ik met 1 klik naar die site toe kan gaan.

Zo dus :


Om die werkbalk koppelingen opzij te kunnen schuiven moet je eerst even de "vergrendeling ervan opheffen"
- Klik met rechtermuisknop op een lege plek van de IE werkbalk
- Haal het vinkje weg bij de optie "Werkbalken vergrendelen"
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Martijn

Die heb ik al weg, het gaat om de map met koppelingen die in beeld komen als je Alt - A indrukt, die is bij mij nu leeg en vind het erg irritant dat ie mijn favorieten staat te vervuilen
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Han

Die krijg je niet weg uit je favorieten omdat dat een systeemmap van IE lijkt te zijn.
De koppelingen die je in de werkbalk bij mij ziet, is dezelfde map als de map koppelingen die je ziet in je favorieten.

Ik krijg hier niks te zien met de toetsencombinatie Alt+A  :-X
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Martijn

oeps, dat is dus crazy browser specifiek  :blozen
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest