ie terug in het nederlands

Gestart door marian, 24 oktober 2002, 19:53:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marian

Heb gister bij pietbiancat voor elkaar gekregen dat ze internet op konden  8) maar nu is IE in het engels veranderd wat heb ik gedaan  :( en hoe kunnen we het terug krijgen in het nederlands
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Martijn

hmm, Engelse verwijderen en dan opnieuw in het nederlands instaleren, lijkt me de enige optie
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

marian

Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Martijn

allereerst er voor zorgen dat je een nederlandse versie hebt, kun je van deze site doen.

En dan op de gebruikelijke manier (start - configuratiescherm -software) de IE verwijderen en dan de nieuwe instaleren.

Microsoft zegt voor het downloaden vaak dat je maar op openen moet klikken, nu ff niet doen, maar gewoon opslaan, anders gaat ie een update uitvoeren, en dat willen we nu ff niet.

Een andere optie die je mischien eerst nog ff kunt proberen is weer via start - configaratiescherm - software te gaan en dan op Internet Explorer klikken en dan in plaats van verwijderen op repareren klikken, wie weet helpt dat.

Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Han

Kweet niet of dat gaat lukken. Ik heb ook wel eens per ongeluk een engelse IE geinstalleerd. Als je de NL versie weer installeerd dan blijf je toch engelse dingen tegenkomen.
Uiteindelijk heb ik die betreffende PC leeggegooid en opnieuw geinstalleerd. was voor iemand die beslist geen engels kon. Tja...  :-X
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Martijn

positief denken han, niet geschoten is altijd mis
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

marian

Ik ga zeker in het week-end even langs bij piet & bianca om verder te vogelen maar ze wonen niet naast de deur ik hou jullie op de hoogte
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Martijn

ik heb anders nog een oplossing die zeker werkt, ik ben zelf fanatiek gebruiker van een browser met de naam Crazy Browser, te downloaden op www.crazybrowser.com en daar kun je een Nederlandse taalmodule voor downloaden, en hij lijkt erg op IE, is zeg maar een schil er om heen, al je favorieten staan er gewoon, als er behoefte aan is kan ik wel een klein cursusje maken voor het instaleren en de functies ervan
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Han

Citaat van: Martijn op 24 oktober 2002, 22:36:44positief denken han, niet geschoten is altijd mis
Dat doe ik ook wel hoor martijn maar ik heb toen alles geprobeerd om 'm weer in het NL te krijgen en dat lukte echt niet.  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Gert

Hier precies zo, het lukte alleen met een complete herinstallatie van het systeem. ( nederlandse versie Windows natuurlijk)
Locatie: +21.3 NAP

Martijn

2 keer ervaring tegen 1 keer lijkt me logisch, dan helpt positief denken ook niet meer....
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest