driverspack gezocht

Gestart door teig, 20 juli 2011, 08:22:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

teig

Wie kan mij helpen aan de driverpack die aan het ondergenoemde moederbord toebehoort. Met everest heb ik uitgevogelt dat het gaat om moederbord: 'Microstar interantional co.,ltd ms-7327' het betreft windows xp.

Mvg teig

Han

Heb je al op de site van de fabrikant van je moederbord gekeken?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

teig

ik heb de donker gedrukte text in google ingetypt maar ik kom maar niet bij een simpele link die mij het gehele pack doet bemachtigen. dus ook niet bij een fabrikant ofso.. zou je misschien een handje kunnen helpen? groetjes teig

Han

Als je in google intikt ms-7327 driver dan krijg je veel resultaten.
Google geeft alleen resultaat als je korte hoofd dingetjes intikt als zoekopdracht. Anders wordt er erg veel gevonden waar je niks aan hebt.

Ik kan me vergissen, maar voor zover ik me kan herinneren bestaat het bedrijf Microstar niet meer en is die tent overgenomen door MSI.
Heb je geen driver-cd bij die pc gekregen?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

teig

Het is de pc van een vriendin die waarschijnlijk een virus heeft opgelopen doordat zij niet veel AVG update.
Toetsenbord doet het wel dan niet, systeemherstel is niet uit te voeren door geen donkere te kiezen eerdere datum en als het toetsenbord het al eens doet gaan komt er bijv een > ipv van een punt (etc etc ). Geluid doet het ook niet meer......

er zijn geen drivers bij de pc geleverd. ik wil hem opnieuw installeren maar wil op voorhand de drivers in bezit hebben, maarja... zij heeft de complete set van een handelaartje via MP gekocht.

Han

Als je via google niks vind dan kan ze misschien contact opnemen met MSI erover.
Misschien hebben zijn nog een driver cd? Anders contact opnemen met meneer "Beun de Haas" van marktplaats.
Er hoort een driver cd bij die pc geleverd te worden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

teig

bedankt voor de tip's
groetjes teig

swake

CiteerHet is de pc van een vriendin die waarschijnlijk een virus heeft opgelopen doordat zij niet veel AVG update.
Toetsenbord doet het wel dan niet, systeemherstel is niet uit te voeren door geen donkere te kiezen eerdere datum en als het toetsenbord het al eens doet gaan komt er bijv een > ipv van een punt (etc etc ). Geluid doet het ook niet meer......

Als ik dit allemaal lees, denk ik niet meer aan een virus(sen) maar aan rootkits .

Han

Die pc heeft zonder beveiligintg gezeten dus er zal wel meer aan zooi opstaan nu. Enige remedie lijkt mij een clean install en dat volgende keer de beveiliging in orde houden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!