Firefox - cookies

Gestart door Format Arie, 12 mei 2017, 11:13:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Format Arie

Hab de laatste weken veel last m.b.t. instellen cookies als ik firefox open.
Als ik met firefox open krijg ik altijd startpagina.nl.
Maar krijg bij IERDERE KEER dat ik met firefox open op startpagina het venster om cookies in te stellen.
Iedere keer doe ik dat, ga akoord  of kies aangepaste instellingen , en sla dan op. Toch als ik firefox opnieuw open, krijg ik telkens
opnieuw het venster van de cookie instellingen. Ben dus aan het lezen geweest op internet, en kom iedere keer dezelfde oplossing tegen, die begint met "clear recent historie" Maar die tekst is lichtgrijs en kan niet geopend worden. Heb daarom bij historie gekozen om alles te verwijderen. Verder zie ik geen mogelijkheden daar.  Maar dat helpt niets. Blijf dus keer op keer het venster van cookie instellingen terug krijgen. (overigens, niet bij mijn oude internet explorer) Iemand een oplossing?

marloes

Ik gebruik ook Firefox ik zal kijken Arie. Ik heb er zelf geen last van. Maar gebruik die start pagina niet
zo lang bewegen nog kan dan doen

abbs


Format Arie

Denk het niet abbs
ik ga naar opties in firefox, dan privacy, en dan staat het vinkje onder history bij " accept cookies from sites"
heb er ook  geen probleem mee dat als ik firefox open dat cookies accepteren gevraagt wordt bij mijn startpagina, maar wel als het iedere keer als ik opnieuw firefox opstart, gebeurd.

Han

Misschien firefox eens verwijderen en een herinstallatie. Een beschadigd bestandje?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

Heb ik gisteren nog gedaan Han. Zonder resultaat.
Heb wat dingen veilig gesteld, en ga terug naar image van oktober.
Dan zou het weer goed moeten zijn.

Format Arie

Yep, probleem is hiermee opgelost.

Han

Fijn!  Ik sluit je topic dan af, Arie.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!