link in de Kolommen

Gestart door Onliner, 16 februari 2004, 18:00:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Onliner

Heb een fotoserie in de site met kolommen.
Rechts de link het kleine fotootje,  en rechts de bron de grotere.
Nu wil ik een link plaatsen om hier uit te komen,
Als ik de link voor een ander stuk site in de linkerkolom zet krijg ik alleen in de kolom links een andere stuk site te zien.
En met rechts een link  het zelfde, en de bedoeling is een voltallig scherm van de site, zodat het weer verder kan.
Anders moet je   tig  keren op vorige drukken om weer gewoon op de site te komen.Is er hier een oplossing voor.  :foto :uhhh

Han

Misschien even een voorbeeldje van wat je bedoeld?
Over welke pagina van je site gaat het?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Onliner

De link van de foto's staan aan de linkerkant in het geel.  


http://www.forestwalker.tk/

Zandman

Ik snap wat je bedoelt je pagina opent als 1 groot venster en je fotopagina is opgebouwd als een pagina met 2 frame's
Als je op home drukt dan opent je index pagina in een van de 2 frames maar zo krijg je hem dus niet helemaal te zien

Wat je zou kunnen doen is die fotopagina als een nieuwe pagina te laten openen zodat er zeg maar een extra pagina wordt geopend met die 2 frames waarin je de foto's kan bekijken
Als die dan gesloten word dan is de indexpagina weer zichtbaar omdat hij is blijven staan.
Om dit duidelijk te maken aan de bezoekers van je pagina kan je erbij zetten dat deze pagina opent in een nieuw venster en dat de index blijft staan.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Onliner