Nieuwe telefoon kopen - Samsung D900i

Gestart door marloes, 22 februari 2009, 13:25:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Han

Ik las ik de herberg dat je steeds gebeld wordt door een onbekend nummer.
Onder "Netwerkopties/oproepen blokkeren" kun je instellen dat je niet wilt dat een bepaald nummer je kan bereiken.
Daar kun je dus dat nummer ingeven en je bent er vanaf.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marloes

Dank han
dat ga ik gelijk even uit voeren
zo lang bewegen nog kan dan doen

Bugs

Al een beetje gewend aan je nieuwe telefoon, Marloes?
Groetjes van Bugs

marloes

hoi

jawel hoor bugs

hij was alleen van de week weer op internet gesprongen hahahha
maar is er nu weer af
soms moet ik nog wel wat zoeken
zo lang bewegen nog kan dan doen

Bugs@work

Heb je het toch niet goed gedaan. Als je die instellingen volgt die ik je heb gegeven kan hij nooit meer contact maken met het internet. Die G mag nooit meer zichtbaar zijn. Mocht je per ongeluk via een buitenlandse provider (Belgiƫ bijvoorbeeld) contact maken met het internet is het helemaal een dure liefhebberij. Kijk dus nog eens goed.
[move]Werken is een hinderlijke onderbreking van je vrije tijd[/move]

marloes

ik heb hem van de week weer zo ingesteld als jij me hebt gestuurd bugs. En nu heb ik geen G meer in beeld.

Snap er niks van dat hij weer keer erop is gekomen.
Heb niks veranderd aan me gsm
zo lang bewegen nog kan dan doen

Bugs

Ik heb na het invoeren van die code die G nooit meer gezien. Wel ooit nog eens die code ongedaan gemaakt en de beginpagina van Google opgevraagd. Dat kostte 99 cent ex. btw. Snel weer uitgezet. En in november mocht ik van KPN een maand gratis internetten. Het is een leuke telefoon, maar internet op dat kleine schermpje en met die toetsjes is niets. Kreeg ik achteraf toch nog een rekening voor trouwens, maar KPN kende Bugs nog niet goed. Dat hebben ze dus terugbetaald. Die ervaring sterkte mij alleen maar meer in mijn voornemen om snel terug te gaan naar T-Mobile. Maar we dwalen nu af.

Als het goed is blijft die G nu weg, Marloes. Als je per ongeluk op de internettoets drukt krijg je een foutmelding, maar hij gebruikt geen dataverkeer.
Groetjes van Bugs

marloes

Klopt internetten op het schermpje is niks is hij te klein voor.
Ik heb de G niet meer gehad dus gaat goed
zo lang bewegen nog kan dan doen