Recente berichten

#51
Alle overige hardware / Laptopcherm kleurt naar paars/...
Laatste bericht door john - 09 mei 2023, 07:49:21
Het ene probleem met Windows 11 opgelost, is er nog een ander probleem. Sinds 2 dagen heeft het scherm een andere kleur gekregen. Ofschoon nog wel leesbaar, vereist het extra inspanning van de ogen om alles duidelijk en goed te lezen/herkennen. Dit schijnt ook weer een typisch Windows 11 probleem te zijn wat zich na een update kan voordoen. Heeft dit met een andere update te maken waarvoor wellicht ook een work around beschikbaar is?
#52
Windows 11 / Re: Foutmelding: "beveiliging ...
Laatste bericht door john - 09 mei 2023, 03:57:17
Je hoeft je niet te verontschuldigen, kan mij ook overkomen en per slot van rekening heb ik meer tijd als geld.
Ik heb de aanwijzigingen in je antwoord opgevolgd en ....foetsie, dus opgelost.
Weer klasse van je Han en uiteraard bedankt.
#53
Windows 11 / Re: Foutmelding
Laatste bericht door Han - 09 mei 2023, 02:01:30
CiteerJe vraag was aan onze aandacht ontsnapt. Sorry voor de vertraging.  ;)
Ik heb de topictitel even aangepast. Zo kunnen anderen het via google ook terugvinden.

Op de PC van Bugs hadden we dezelfde foutmelding. Het is een fout in windows update KB5023706 van Microsoft die dit veroorzaakt.

Wij hebben hier de oplossing gevonden:
https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/all/beveiliging-van-lokale-beveiligingsinstanties/070a9c9a-4190-47c6-9c7d-e947c42d7d2e

#54
Windows 11 / Foutmelding: "beveiliging van ...
Laatste bericht door john - 08 mei 2023, 06:12:30
In de laatste week van april jl. dan toch maar besloten de upgrade naar Windows 11 te doen.
Nog geen 2 weken later verschijnt er op de taakbalk een melding van Windows beveiliging.
Ik klik op beveiligingsdashboard weergeven en zie dat de melding verband houdt met Apparaatbeveiliging, beveiliging van lokale beveiligingsinstanties is uitgeschakeld. Uw apparaat is mogelijk kwestbaar.Vervolgens ga ik naar instellingen. Als ik geheugenintegreteit van uit op aan zet, verschijnt incompatibele stuurprogramma's controleren. Een overzicht van 7 wordt getoond en allemaal betrekking hebben op Huawei, een Adroid phone die ik gebruik. Zie echter  totaal het verband niet tussen de phone en notebook...!!!! Niettemin scannen lost niets op. Hoe nu verder?
#55
Lokaal netwerk & Beveiliging daarvan / Re: Af en toe valt hij offline...
Laatste bericht door Han - 04 mei 2023, 20:42:01
Oke dan. Slotje erop. :)
#56
Lokaal netwerk & Beveiliging daarvan / Re: Af en toe valt hij offline...
Laatste bericht door Josette - 02 mei 2023, 05:44:00
Die Norton Utilities Ultimate laten lopen,
die heeft dat hersteld.
#57
Lokaal netwerk & Beveiliging daarvan / Re: Af en toe valt hij offline...
Laatste bericht door Han - 01 mei 2023, 20:01:51
Wat heb je gedaan om dat registerfoutje op te lossen.
#58
Lokaal netwerk & Beveiliging daarvan / Re: Af en toe valt hij offline...
Laatste bericht door Josette - 01 mei 2023, 13:51:46
Goedemiddag Han,

je mag hem afsluiten hij doet het weer goed.
Denk dat het een registerfoutje geweest is.

Bedankt voor alle moeite.
#59
Lokaal netwerk & Beveiliging daarvan / Re: Af en toe valt hij offline...
Laatste bericht door Josette - 30 april 2023, 06:00:40
Han,

neen, ik géén verbindingsprobleem met het opstarten ivm die VPN hé.

Maar ik heb gisteren de Utilities Ultimate laten lopen.
Kijken wat gij vandaag doet.
#60
Lokaal netwerk & Beveiliging daarvan / Re: Af en toe valt hij offline...
Laatste bericht door Han - 29 april 2023, 21:07:05
Microsoft Visual++ :  Soort van bibiotheekjes met computercodes (programmeertaal) waar andere programma's op je computer weer gebruik van maken
Microsoft MSComCTL :  Windows Common Controls ActiveX Control DLL.  DLL staat voor Dynamic Link Library.
Dat is waarschijnlijk een kwestie van updates draaien van Norton én van windows.
Dat zal je misschien ook wel kunnen zien als je de error's openklikt.

Maar dat gaat niet over het probleem wat je hebt. Het je nou dit al gedaan??
CiteerHier een mogelijke oplossing stap voor stap beschreven: https://support.norton.com/sp/nl/nl/home/current/solutions/v135213476