Forum informatie > Belangrijk om te lezen!

Update forumsoftware

<< < (2/2)

Han:
Ik heb vannacht de forumsoftware geupdate naar versie SMF 2.0 RC4. Uiterlijk zie je er niets van maar onder de motorkap zijn er wat wijzigingen doorgevoerd en wat beveiligingslekjes opgelost. We hebben de software getest op ons testforum en de foutjes gefixed. Mocht je nog iets raars tegenkomen wat niet werkt of zo, stuur me dan even een PM erover, ik zal dan zo snel mogelijk proberen om het in orde te krijgen.

Bekende problemen (nog steeds):
De compatibiliteitsmodus van IE8 moet aangezet worden. De makers van onze forumsoftware hebben geprobeerd om alles goed te coderen voor alle browsers, Opera, Firefox en IE 7 + 8 maar in IE 8 zitten nog steeds dingen die sterk afwijken van de standaard. Vandaar dat je de compatibiliteitsmodus nodig hebt. Klik die aan voor PCN en laat 'm aan. Dan gaat ie vanzelf aan op het moment dat je hier komt.

Han:
Onze forumsoftware is zojuist geupgrade naar de nieuwste SMF 2.0.1 versie. 
Meestal doe ik forum upgrades 's nachts zodat niemand last ervan heeft maar dit was een spoedupgrade.
Ik zag namelijk via een SMF twitter bericht dat er in de oude versie 2.0 een paar kritieke beveiligingslekken zaten.
Kan ik dat lezen op twitter...., dan kunnen forum hackers dat ook. Vandaar direct actie!

Ik heb de boel even nagelopen na de upgrade naar 2.01 en alles lijkt okee maar......
Zie je iets wat niet okee is of wat niet lijkt te kloppen, stuur me dan even een PM erover.
Liefst met een duidelijke omschrijving over wat je deed toen het probleem zich voordeed.
Ik probeer daarmee dan zo snel mogelijk een oplossing te vinden.

Bekend probleem waar al aan gewerkt wordt:
   ..............

Bekend probleem waar al een oplossing voor is:
- Optie om tekst een gekleurde tekst gloeiend effect te geven met knop werkt niet meer in IE.
  Oplossing: Zet de compatibiliteits modus van IE aan.

Han:
Ik heb de forumsoftware geupdate naar versie 2.0.19
Alles lijkt alles goed gegaan te zijn. Meld even via een PM aan mij als je iets ziet wat niet in orde lijkt, dan ga ik ermee aan de slag.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie