adsl modem (SpeedTouch 510 / 510i )

Gestart door Hugoboss, 01 mei 2004, 22:49:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugoboss

Hoi mensen ik heb een vraagje ik ga binnekort een Wanadoo abonement afsluiten en je krijg daar de speedtouch 510 adsl modem (1 poortEthernet-modem voor PSTN / ISDN).Maar ik heb 2 pc's thuis kan ik nou met een sitecom router (dc202) tog 2 pc's aansluiten op het internet,zo ja en hoe moet dat ? Alvast bedankt voor jullie hulp (sitecom router heb ik nog over van mijn kabel abonement) Groetjes HuGo

Han

Voor ADSL modemvragen en ADSL netwerkvragen is het handig om het Nederlandstalige ADSL-forum "ADSL-Online" even te raadplegen.

Vragen zoals jij die nu hier stelt zijn daar al vaak zeer uitgebreid beantwoord door de ADSL-experts die daar zitten. Ze hebben er ook een FAQ voor ADSL-gerelateerde vragen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Hugoboss

ok bedankt meneer han ik ga gelijk een kijkje nemen

Bugs

Voor de goede orde: het is mevrouw Han. :)

En je hoeft hier geen meneer of mevrouw te zeggen hoor, we zijn niet zo vormelijk wat dat betreft.  ;)
Groetjes van Bugs

Hugoboss

Hmzzzz intresant hoor een dame op een forum en ze heeft nog een hoop verstand van pc's
Leuk hoor  ;D

Josette

En je weet nog niet hoeveeeeeeeeel. ;)

Josette  8) 8)
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

LOL, en zo kan ie wel weer   ???  

Back to buisiness  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Pimmetje

hahahahhahahhahahhahahhahahha
pimmetje

Helen

Op de website van Sitecom kun je de volledige handleiding downloaden en daar staan de instellingen op voor diverse internetproviders.


Edit Zandman: Aangezien de topic starter een tijd niet op dit topic heeft gereageerd zet ik het op opgelost
De topicstarter kan aan een van de teamleden vragen het topic weer te openen mocht dat nodig zijn
NON BLATERARE, SED POLIRE!