afsluit en herstart problemen (Storing IIyama monitor)

Gestart door devil, 22 augustus 2003, 16:20:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

devil

ik heb laatst een iiyama monitor gekocht en nieuwe videokaart en moederbord maar nou heb ik alles netjes geinstalld en nou wilde ik mijn pc niet herstarte,toen dacht ik dat het aan win lag maar nee.en nou heb ik mijn pc op een andere monitor gezet en die werkte perfect,en toen heb mijn pc op die iiyama monitor gezet en deed het weer niet.
het is mijn monitor die mijn pc aanhoud,hoe kan dit???????


afz,devil ???

Zandman

Denk dat er dan toch iets niet klopt met die monitor
Heb je de monitor al op een andere computer uitgeprobeerd om te kijken of hij het daar wel doet
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Han

Hi Devil, welkom op PCN  :)

Meteen even contact opnemen met IIyama joh. IIyama monitoren zijn prijzig!
Op IIyama monitoren heb je 3 jaar garantie. Uiteraard moet je dan wel de aankoopbon en garantiekaart hebben, maar dat zal geen probleem zijn als je 'm net gekocht hebt.
De winkelier zal je doorverwijzen naar IIyama als je 'm langer dan 1 week in huis hebt. Is het korter, dan kan je terug naar de winkel ermee.

Je kunt de storing aanmelden bij IIyama via de telefoon (076-5039104) of via de IIyama site. Ze komen je monitor dan thuis ophalen en na reparatie komen ze 'm weer thuisbrengen. Je kunt dan zelf aangeven of je een vervangende monitor wilt hebben voor de periode dat hij in reparatie is. Ik belde dan op de dag dat ze hem weer thuis zouden brengen even met het vervoersbedrijf (041-3376542) om te horen hoelaat ze langskomen. IIyama zegt dan "die en die dag". Dan zit je dus een hele dag te wachten. Bel je dat vervoersbedrijf dan zeggen ze tussen die en die tijd. Je krijgt dan een tijdsframe van twee uur te horen dat je thuis moet zijn. Da's beter dan de hele dag.

Uhhh heb je die IIyama monitor al eens aangesloten op een andere PC, of heb je die testmogelijkheid niet?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!