Belinea 17 inch TFT

Gestart door Stofke, 29 mei 2003, 09:39:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stofke

Ben hier pc aan het assembleren met een Belinea 17 inch TFT, drivers geinstalleerd + beste resolutie e, hz gezocht. Prachtig beeld enkel......'k zit waarschijnlijk met een dode pixel, groen stipje ongeveer in het midden van het scherm. Zal wel eens overleggen met pc boer wat we daar mee gaan doen maar zou da op geen enkele andere manier weg te krijgen zijn ?
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Josette

Hoi Stofke,

daar zal je niet veel mee opschieten hoor!
Bij zo'n scherm mogen er een aantal kapot zijn.

Zo hebben ze mij toch verteld toen ik er een kocht.
Daar bekom je geen nieuwe voor hoor.

Josette  :-X :-X
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Stofke

Hallo

toch spijtig dat dit normaal is bij zo'n dure schermen hé.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Josette

Vond ik ook!
Zou niet mogen, maar die heren dekken zich goed in!
Ik heb er geluk mee gehad!

Josette  8)
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Doy

Als het nu in een hoek zat of langs de kant...
In het midden, ga je er eigen steeds meer aan ergeren!
Zou toch maar even terug gaan naar de winkel!
Mocht je hem toch mogen inruilen, dan die andere éérst maar even in de winkel testen op dode pixels.

quantum

t'ja moesten ze alle schermen weggooien met één of twee death pixels ,

dan zou  de consument   enkel kunnen dromen van z'on scherm , ze zouden veel duurder worden

uiteraard is de plaats van de death pixel die bepaald of het storend is ja of nee

ik hou het nog bij mijn CRT , ben niet overtuigd van de TFT( maanden TFTgebruikt 17" liteon )
behalve het prachtig  design en lichtgewicht en geen plaats nodig  :)
al is uw pc nog zo snel windows die vertraagt hem wel

Josette

Ik vind het gewoon prachtig om mee te werken!

Josette  8) 8)
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

quantum

zeg niet dat het geen prachtig scherm is , maar als je van op meerdere plaatsen het scherm moet bekijken , valt de kijkhoek wel tegen.

Ik game niet echt , maar een gamer zal wel last hebben van vertraging waar de beelden te maken hebben :)(reactiesnelheid)
al is uw pc nog zo snel windows die vertraagt hem wel

Han

Ruilen kan je altijd proberen. Als zo'n dooie pixel op een hele opvallende plaats zit middenin je scherm dan willen ze dat nog wel eens doen. Proberen kan altijd  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

't heeft nie geholpen  :(
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Tja da's jammer.
Volgens de europeese richtlijnen hoeft ie 'm ook niet om te ruilen.  :-X
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Doy

Liet het er niet bij zitten...
Zou er naar toe mailen of schrijven:
http://www.belinea.co.uk/include/kontaktek.asp

Han

Da's een strak plan, Doy.
Er zijn wel europeese richtlijnen maar het hangt van de klantvriendelijkheid van de fabrikant af, hoe ze daarmee omgaan. Grotere firma's zijn eerder geneigd om zonder bezwaren te ruilen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Doy

Als hun niet willen, kan je nog altijd dreigen om je ervaring met Belinea op diverse Fora en Nieuwsgroepen te schrijven.

Han

Zet er maar vast een linkie naar dit topic  ;)

Edit Zandman: Aangezien er nu al een tijd niet gereageerd is op dit topic zet ik het op okay .De topic starter kan via een pm aan het team het topic weer laten openen
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!