adsl-zonnet

Gestart door marian, 21 december 2002, 14:05:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marian

Ik doe deze vraag even voor pietbiancat zei hebben adsl aangevraagd bij Zonnet nu na bijna 3 maanden wachten is het installatiepakket afgeleverd maar er zit maar 1 cd in,nu is hun vraag maar ook een beetje de mijne moeten ze nu wachten tot ze van de KPN een cd krijgen om de modem te installeren want die word maar niet herkend.
Ikzelf heb nu planet 14 dagen geleden aangevraagd en ik heb 2 cd`s ontvangen 1 van KNP voor de modem en 1 van planet zelf
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Zandman

Welk abonement hebben ze aangevraagd marian en welk modem hebben ze toe gestuurd gekregen?
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

marian

Een breedband-family en de modem vraag ik even na ik zie hun straks
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Voor zover ik weet zitten er in het doe het zelf pakket twee cd-roms. Eentje van Alcatel en eentje van KPN.
Je MOET die cd van KPN hebben voor de installatie want met de andere verloopt de setup wel goed, maar krijg je geen connectie met het KPN netwerk.

Je kunt die software ook van de site van kpn downloaden.
* downloads voor het ethernet modem
* downloads voor het usb modem

Die KPN-CD zat bij mijn vriendin onder de kartonnen flap van de doos verstopt. Ik zag nog nét een heel klein stukkie. Misschien zit ie daar bij jullie ook wel.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Modem krijgen we maar niet geinstalleerd. Piet is alvanaf vrijdag bezig om de modem geinstalleerd te krijgen,maar vergeet het maar hij heeft van zonnet een 2de cd toegestuurd gekregen maar ook daar staan geen exe`s op.
Vanmiddag uurtje aan de telefoon gezeten nu geven ze de modem de schuld en moeten we kontakt op nemen met E-tech.nl maar ik heb geen goed internetadres van hun.
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Doy


marian

Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

marian

Yeahhhhhhhhhh toch gelukt ihhi is de eerste keer dat ik iets op een diskette heb gezet 8).
Het is een modemdetectieproggie en Piet krijgt de volgende melding:symplycomm.controle/modem other 8086104010008086 rev. :-\
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Van die melding kunnen we "geen brood van bakken", Marian.
Beste is denk ik dat hij achter zijn PC zittend even belt met de adsl-helpdesk. Het nummer daarvan staat op de brief die hij gekregen heeft. Daar is een onderdeel met helpdeskers die je kunnen helpen met problemen bij de installatie van je doe het zelf pakket. Ze lopen dan met je alle instellingen na.

Veel meer dan de juiste driver downloaden van de kpn-adsl site en dan installeren via de erbijgekregen handleiding kunnen we je voor dit probleem niet aangeven en dat hebben we al gedaan.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Met Kpn aan de foon gehangen en piet moest de modem en de cd maar terug sturen,waarschijnlijk zit er al een modem ingebouwd :-\en die zal er eerst uitgehaald moeten worden
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Het wordt hoe langer hoe vager Marian.  :-\
Een inbelmodem en een adsl-modem hebben niets met elkaar te maken en kunnen zonder probleem in één PC zitten.
Het is misschien handiger om in jullie geval gebruik te maken van de optie die KPN bied, om een adsl-monteur langs te laten komen voor de installatie. Daar moet je dan wel voor betalen, maar op de manier waarop het nu gaat komen jullie er niet uit.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Modem en CD-rom is terug gestuurd Piet wacht op een andere en als dat niet lukt haalt ie er een monteur bij
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Zandman

Meer tips als we nu hebben gegeven zijn er niet  marian dus gaat dit topic op okay
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.