Dubbele contactpersoon

Gestart door Josette, 29 februari 2020, 10:29:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Josette

Goedemorgen,

ik had een contactpersoon die me via Wathsapp een bericht stuurde.
Nadien zie ik bij mijn contactpersonen dat die meer dan 800 keer erin staat.

Alles verwijdert opnieuw opgestart.
Alles leek weer normaal.

Ik zet zijn telefoonnummer er terug in, gisteren
1900 keer erin.

Alles opnieuw zuiver gemaakt.
Zet hem er niet meer in.

Maar wat kan dat zijn?
Ik heb dat van niemand anders.
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Is het een nummer van een bekende? Heb je een virusscanner op je telefoon?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Ja de kleinzoon van de onderburen.
Ja ik heb er een virusscanner opstaan.
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Josette

En gisterenavond weer 3 maal erin, ik heb nu synchroniseren
uitgezet op mijn telefoon, tot ik iets meer vind.  :-[
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Josette

En hupla hij staat er al weer een keer in. :knuppel
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Heb je alle updates gedaan die aangeboden worden?

Gebeurt het alleen met dat betreffende nummer?

Welk merk/type telefoon heb je en welke versie van het besturingssysteem.
Misschien kunnen we met die info iets vinden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Han,

ja alleen bij hem.

Alle updates zijn oké.

Ik heb gisterenmorgen ook, via instellingen,
account daar bij Outlook de synchronisatie uitgezet.

Tot nu toe niks terug.

Ik heb een Samsung SM- J600FN/DS


Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Josette

Han, ik heb vandaag het synchroniseren terug
ingeschakeld kijken wat er nu gebeurd.
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Bij het toevoegen van een nieuwe contactpersoon kun je kiezen uit toevoegen aan google account of aan telefoonsim.
Staat ie al in de telefoon sim en synchroniseer je hem dan nogmaals vanuit je google account en gaat het synchroniseren niet goed, dan blijft ie het nieuwe contact toevoegen.
Schrijf het nummer even op en verwijder hem dan helemaal uit je telefoon. Dan pas weer synchroniseren met je google account en dan kijken wat er gebeurt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Ik had al alles verwijdert van hem.
Zet hem er voorlopig ook niet terug erin.

Stond er al een hele tijd in hoor.

Het is goed zo zoals het nu is, met anderen heb ik het niet.

Ligt vlg mij aan zijn nieuwe e-mailadres had eerst een met Icloud vanachter en nu Gmail.

Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Dat mailadres zou niks uit moeten maken. Als je zijn nieuwe mailadres erin hebt gezet zou dat allang gesynchroniseerd moeten zijn.
Enfin..., sluiten dan maar?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Was het ook .................. ja sluit maar.
Bedankt.
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette