Num Lock werkt niet

Gestart door Frits van Leeuwen, 17 juni 2020, 14:04:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Frits van Leeuwen

Hallo allemaal,

Ik heb een laptop: HP Pavilion g7.
Ik heb er een toetsenbord (1205sg) vervangen. Dit deed ik omdat het nummerieke toetenbord niet werkte.
Maar nu werkt hij nog steeds niet.
De toetsenbord test geeft aan dat ik de toetsen / * - + en . niet ingedrukt heb.
Ik heb windows 10.

Als ik Num Lock in druk blijft het niet werken. Ook als ik hem 5 seconde indruk veranderd er niets. Bij het indrukken van de knop hoor ik wel een piep toontje.
Wie heeft er een tip hoe ik het aan de praat krijg.

Ik heb met google gezocht naar oplossingen, maar wat ik tegen kwam werkte niet voor mij.

Met vriendelijke groet,
Frits van Leeuwen

Han

Hoi Frits, Welkom op PCN forum.

Controleer eens of 'muistoetsen' niet per ongeluk ingeschakeld is: Instellingen -- Toegankelijkheid -- Muis , muistoetsen op "Uit" zetten.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Frits van Leeuwen

Bedankt voor het antwoord.

Maar helaas die staat uit.

Han

Is er iets op je toetsenbord gemorst of zo? De keys die niet werken zitten allemaal bij elkaar in de buurt.
Het is anders best gek dat een paar toesten niet werken en de rest van het nummerieke deel wel.

- Sluit eens een los toetsenbord aan. Kijk eens of die keys dan wel werken. Is dat zo dan lijkt er softwarematig niks mis maar is er een hardwareprobleem.
- Heb je overigens de keyboard driver al eens opnieuw geïnstalleerd?
- Heb je deze stappen doorlopen? HP notebookcomputers - Problemen met het toetsenbord oplossen (Windows)


Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Ik sluit je topic af. Het is kennelijk opgelost want je reageert niet meer.

Wil je je topic heropenen, stuur me dan maar een PM.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!