MDA HTC Tytn II

Gestart door Bugs, 22 februari 2009, 00:41:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bugs

Eindelijk heb ik de telefoon waar ik al meer dan een jaar een oogje op heb: Een HTC Tytn II.
Dit is 'm:



Ben weer teruggegaan naar T-Mobile. Heb helemaal genoeg van KPN met hun slechte service en afspraken die ze niet nakomen. Bij KPN betaalde ik € 25 per maand voor 160 belminuten. Voor die € 25 kon ik ook in het buitenland bellen (dan gaan je belminuten een stuk harder!) en sms-en (één sms in Nederland gold als één belminuut).

T-Mobile heeft momenteel een aanbieding, 300 belminuten voor € 28,50, en daarbij zit dan ook nog eens gratis (snel) mobiel internet. Dat is het abonnement wat ik nu heb genomen.
Ik heb vanavond lekker zitten klooien met mijn nieuwe telefoon, hij heeft zo ontzettend veel mogelijkheden vergeleken met een "normale" gsm. Gelukkig heeft Han al bijna twee jaar de voorloper van mijn toestel, dus ze heeft mij aardig op weg geholpen met vragen die ik had. Morgen (zondag) ga ik lekker verder stoeien.

Ik heb er een screenprotector bijgekocht (voorkomt krasjes op de display), een autohouder (telefoon wordt dan gelijk opgeladen, is geen handsfree carkit) wat erg handig is omdat ik 'm voor navigatie ga gebruiken, en een dockingcradle (opladen in een standaard op mijn bureau).
Dankzij het abonnement was het toestel in verhouding goedkoop (natuurlijk betaal je dat in je abonnement terug). Ga alleen denk ik nog een tasje kopen (het bijgeleverde tasje vind ik niet zo) en een bluetooth carkit. Maar dat komt later nog wel.

Voorlopig ben ik weer erg blij met mijn nieuwe toestel!
Groetjes van Bugs

marloes

zo lang bewegen nog kan dan doen

Bugs

Ben erg tevreden over de telefoon. De autohouder werkt goed. Vanochtend stuurde Han mij toen ik naar mijn werk reed een sms vanuit het ziekenhuis. De telefoon stond dus in de houder, de sms popte op, lang genoeg om 'm te lezen en hij verdwijnt dan vanzelf weer. Ook kan ik zonder carkit bellen, ik zet de telefoon gewoon op speaker. Ik kan de andere kant goed horen, en de andere kant kan mij ook prima verstaan. Dus de aanschaf van de carkit stel ik nog maar even uit (misschien wel voorgoed). Nu alleen dat tasje nog.
Groetjes van Bugs

Bugs

Dat tasje heb ik inmiddels besteld. Na lang zoeken gevonden wat ik wilde hebben. In Colorado, Amerika.  :shades
Om 8 uur in de ochtend besteld, en 50 uur later lag hij op mijn bureau. Prima service, en een mooi tasje. De telefoon glijdt er zo in, zit stevig in het tasje en is er ook zo weer uit als je 'm nodig hebt. Tasje heeft zijn diensten al bewezen ook, de telefoon lag op mijn jas en dat was ik even vergeten. Jas gepakt, en telefoon viel op de grond. Niets te zien aan zowel het tasje als de telefoon, en alles werkte nog. Heb de telefoon nu bijna vijf weken, en heb er al erg veel plezier van gehad. Het is leuk dat je overal kunt internetten, mijn eigen minicomputer bij de hand waar je ook bent. :)
Foto van het tasje:


Groetjes van Bugs

Bugs

En nu ik weer een nieuwe telefoon ga kopen kan dit topic op slot.
Groetjes van Bugs