Upgraden naar Windows 10

Gestart door Han, 01 juni 2015, 12:24:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Helen

Bij mij nog niks gevonden. IKkrijg wel elke dag de melding bij de afsluitknop, dat er een update moet worden gedownload, maar uiteindelijk gebeurt er helemaal niks. Zou dat hem stiekem zijn?
NON BLATERARE, SED POLIRE!

marloes

morgen nog wel eens kijken josette
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Bij ons stond ie gewoon weer bij de gedownloade microsoft updates. Hij is opnieuw aangeboden onder een ander kopje. Daarom hielp het verbergen niet.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Ze zijn slim op hun manier hé.
Maar wij met z'n allen nog slimmer.  ::)
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Josette

Vandaag een hele uitgebreide mail
gekregen ivm met Windows 10.


Windows   

Home | Veelgestelde vragen over de upgrade | Windows 10 | Nieuwste apparaten 


De beste Windows ooit - gratis 
Door te upgraden naar Windows 10 krijg je de Windows die je al kent, alleen beter. 

• Upgrade gratis tot 1 jaar nadat Windows 10 beschikbaar is.1 
• Leer je favoriete functies, zoals het bijgewerkte Startmenu, beter kennen. 
• Getest door miljoenen leden van ons Windows Insider-programma. 

Bekijk Windows 10 in actie   
Kom hier te weten hoe je je upgrade kunt downloaden   


Hoe kan ik upgraden naar Windows 10?   

Windows 10 is nu verkrijgbaar. Je kunt gratis1 upgraden tot 29 juli 2016. 
Hieronder vind je een paar veelgestelde vragen over het upgradeproces. 
Je vindt de antwoorden op deze vragen onder Windows 10 Veelgestelde vragen. 

Hoe kan ik upgraden naar Windows 10? 



Wanneer krijg ik mijn gratis upgrade?   
Hoe lang duurt het om de upgrade te installeren?   
Wat als ik meer dan een Windows-apparaat bezit? - Kan ik ze allemaal upgraden?   
Welke editie van Windows krijg ik met deze gratis upgrade?   
Is mijn pc of tablet compatibel met Windows 10?   
Als je assistentie nodig hebt of na de upgrade nog vragen hebt, staat er een Microsoft-antwoordexpert2 voor je klaar om je te helpen. 
Heb je al gereserveerd? Hier vind je meer informatie over je upgrade en de timing.   


Leer Windows 10 in geen tijd gebruiken   

App Aan de slag 

App Aan de slag 
De App Aan de slag is in Windows 10 voorgeïnstalleerd. De app bevat alle informatie die je nodig hebt om de nieuwe functies te leren gebruiken en meteen productief te zijn. 




Microsoft Edge 

Microsoft-ondersteuning 
Als je hulp zoekt in Windows 10, is ondersteuning gemakkelijk te vinden. Gebruik het zoekveld om snel antwoord te krijgen, een stap-voor-stap-gids te vinden of in contact te komen met een echte persoon via onze app Neem contact op met Ondersteuning.2 



Meer informatie over de functies van Windows 10   


Schitterende ingebouwde apps die over je apparaten heen kunnen worden gebruikt 
Windows 10 wordt geleverd met ingebouwde apps zoals Kaarten, Foto's, Muziek en Films & tv voor meer plezier en om meer gedaan te krijgen3. 


Foto's   
Foto's 
Meer informatie   

Films & tv   
Films & tv 
Meer informatie   



Muziek   
Muziek 
Meer informatie   

Kaarten   
Kaarten 
Meer informatie   


Alle apps kunnen OneDrive online opslag gebruiken om je bestanden en foto's op te slaan en te synchroniseren met al je Windows 10-apparaten. Zo heb je altijd alles bij de hand. 
Meer informatie   


De nieuwe Office op Windows 10   
De nieuwe Office op Windows 10. 
Het beste duo. 
De beste manier om dit krachtige duo te ervaren is een abonnement op Office 365 - Zo krijg je de kracht van de volledig vernieuwde Office 2016-toepassingen waar je ook bent op al je apparaten. 

Koop Office 365   

Meer informatie   


Neem deel aan het gesprek over Windows 10. 

Like ons op Facebook   Volg ons op Twitter   Bekijk ons op Pinterest   Bekijk ons op YouTube   
Like ons op Facebook     Volg ons op Twitter     Bekijk ons op Pinterest     Bekijk ons op YouTube   


1 Offerteaanbod voor Windows

Inderdaad gratis! Dit upgradeaanbod geldt voor de volledige versie van Windows 10, geen proefversie. 3 Gb download vereist, mogelijk zijn er kosten van toepassing voor internettoegang. Om van dit aanbod gebruik te kunnen maken moet je upgraden binnen het eerste jaar beschikbaarheid van Windows 10. Meteen na de upgrade beschik je over een gratis versie van Windows 10 op dat apparaat.

Het upgradeaanbod voor Windows 10 is geldig voor gekwalificeerde Windows 7- en Windows 8.1-apparaten, inclusief apparaten die je al hebt. Mogelijk zijn enkele hardware/software-vereisten van toepassing en de beschikbaarheid van functies kan per apparaat en per markt verschillen. De beschikbaarheid van de upgrade naar Windows 10 voor Windows Phone 8.1 kan variëren per OEM, mobiele provider of mobiel netwerk. Functies verschillen per apparaat. De apparaten moeten verbonden zijn met internet en de optie voor Windows Update moet ingeschakeld zijn. De Windows 7 SP1 en de update voor Windows 8.1 zijn vereist. Enkele uitgaven zijn uitgesloten: Windows 7 Enterprise, Windows 8/8.1 Enterprise en Windows RT/RT 8.1. Actieve klanten van Software Assurance met grote hoeveelheden licenties hebben het voordeel om via bedrijfsaanbiedingen buiten deze aanbieding te upgraden naar Windows 10. Ga naar de website van je apparaatproducent en de specificatiepagina voor Windows 10 om de compatibiliteit en andere belangrijke informatie te controleren. Windows 10 wordt automatisch bijgewerkt. Mettertijd kunnen extra vereisten van toepassing zijn voor updates. Ga naar de upgradepagina van Windows 10 voor meer informatie.

2 Chat beschikbaar op sommige markten. Gratis ondersteuning per telefoon en chat alleen in het Engels 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar. Beschikbaar in de meeste andere talen tijdens de werkuren. Betalende opties beschikbaar in China.

3 De beschikbaarheid en ervaring van functies en apps kunnen verschillen per markt en apparaat. 
Microsoft respecteert je privacy. Lees onze Privacyverklaring online voor meer informatie. 
Klik hier om je contactvoorkeuren voor andere Microsoft-meldingen in te stellen. Deze instellingen hebben geen invloed op verplichte servicemededelingen die als onderdeel van bepaalde Microsoft-services worden beschouwd. 

Microsoft Corporation
One Microsoft Way
Redmond, WA 98052 



   Microsoft 


Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

.... en ze blijven maar pushen. Waarom? Ze willen té graag dat we overstappen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

feao †

Opnieuw vanmorgen KB3035583 en KB 2976978 op verborgen moeten zetten...
Is er iets wat ik nog kan doen, want het komt telkens  weer terug na bovenstaande en Win10 update ook op verborgen gezet te hebben.. :'(
Nooit te oud om te leren!
groetjes Mariska

Josette

Hopeloos ik doe het niet meer weg!  ::)
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Citaat van: feao op 13 oktober 2015, 15:17:18
Opnieuw vanmorgen KB3035583 en KB 2976978 op verborgen moeten zetten...
Is er iets wat ik nog kan doen, want het komt telkens  weer terug na bovenstaande en Win10 update ook op verborgen gezet te hebben.. :'(

Nee er is verder niets aan te doen dan verborgen zetten en dan géén automatische updates laten uitvoeren. 
Goed opletten dat je die niet weer selecteert bij het updaten, mocht ie er weer eens tussenstaan.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

feao †

ga ik doen Han, ik heb je voorbeeld overgenomen en de nummers opgeschreven en op de beide laptops geplakt..
Nooit te oud om te leren!
groetjes Mariska

Bugs

Vandaag in de Telegraaf:

Geforceerde Windows 10-update 'een fout'

Een aantal mensen die Windows 7 of 8.1 gebruiken en nog niet gratis zijn overgestapt naar Windows 10, kregen de afgelopen dagen ineens een geforceerde update naar de nieuwste versie van het besturingssysteem. Volgens Microsoft gaat het om een fout.
De update werd via het Windows Update-programma doorgevoerd, waarmee ook beveiligingspatches naar gebruikers worden verstuurd. Volgens Microsoft is er een fout gemaakt waardoor de Windows 10-update 'vrijwillig' naar 'verplicht' werd gezet. Mensen die niet opletten op wat voor updates ze via dit kanaal krijgen, konden dan ook een nare verrassing krijgen omdat het systeem de overstap op een zelfgekozen tijdstip uitvoerde.
Het is niet bekend hoeveel Windows-gebruikers hierdoor onvrijwillig naar Windows 10 zijn overgestapt. Deze mensen kunnen binnen een maand na de update nog wel weer terug naar de vorige versie.
Microsoft heeft het Windows 10-overstapproces nu helemaal losgekoppeld van Windows Update, waardoor de fout niet meer kan voorkomen. Mensen die voor de lancering het besturingssysteem 'gereserveerd' hadden (wat wil zeggen dat de benodigde bestanden al zijn gedownload) behouden de optie nog wel.


Bron: De Telegraaf

Ik vind het wel leuk dat de Telegraaf W10 een "nare verrassing" noemt.  :cool
Groetjes van Bugs

Josette

Hij was vandaag weer in de aanbieding!  ;D
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Ik vind dat Microsoft belachelijk agressief die zooi opdringt.
Elk ander bedrijf met zo'n bedrijfsvoering zou allang op de vingers getikt zijn.   ::)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Hier ook wederom KB3035583 ik de lijst, maar alleen op mijn laptop. Nog niet op de desktops of op Bugs zijn laptop.
Wat zou M$crosoft niet begrijpen van: "IK ZET UPDATES VERBORGEN OMDAT IK ZE NIET WIL!!" :pissig
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Gert

Gewoon updaten, vroeg of laat moet je toch, het is niet anders. Microsoft had  windows 8 gewoon over moeten slaan. Ben bijzonder content met windows 10. Microsoft kijkt alleen in je pc om de jouw de juiste Win 10 drivers voor de hardware  met de update te geven. Niets mis mee toch. Die andere horror spy verhalen zijn echt allemaal uit te vinken. Men moet zich eens drukker om google maken die zijn pas echt onnavolgbaar.
Volgende maand een tweede grote update waarin de ervaringen van de Windows Insiders zijn verwerkt.
Locatie: +21.3 NAP

Han

Als het niet anders kan dan ga ik 10 draaien. Ik heb heel tevreden met Win8.1.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Ik ook, want misschien werken er wel vele progjes
van mij er niet onder!  ::)
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

feao †

hier hetzelfde laken en pak,  ik ben ook erg tevreden met win8.1 en wil win10 niet op deze laptops... :pissig

Mocht het zover komen dat we niet anders meer kunnen dan zie ik dat tegen die tijd wel en ik zal dan waarschijnlijk wel toe zijn aan een nieuwe laptop. Nu zie je alleen de windows ge-update versies staan in de winkels en daar geef ik mijn geld toch echt niet aan uit :-[
Nooit te oud om te leren!
groetjes Mariska

feao †

Ik lees net dit bij zdnet, hier wordt ik zo niet blij mee... :pissig

Microsoft gaat Windows 10-upgrade op alle pc's opstarten vanaf 2016
Wil je de Windows 10 update niet binnenhalen, dan moet je de Windows Update-instellingen aanpassen en automatische updates uitschakelen.

http://www.zdnet.be/nieuws/173441/microsoft-zal-upgradeproces-windows-10-op-alle-pcs-opstarten/
Nooit te oud om te leren!
groetjes Mariska

Bugs

Wij hebben automatische updates zo ingesteld dat Windows de melding geeft dat er updates zijn maar er wordt niets geÏnstalleerd. Dat doen we zelf. Baas in eigen pc. ;)
Groetjes van Bugs