Vastlopers in IE7 onder Vista

Gestart door Han, 26 april 2008, 14:30:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Han

Ik heb de laatste tijd steeds vastlopers onder IE7. Ik ben daarin beslist niet de enige als ik via google zoek. Een echte oplossing heb ik nog niet gevonden maar wel een tussenoplossing.

Ik heb bij microsoft IE7 Pro gedownload. Daarin heb je een "crash-herstel" optie zitten. Ik heb het net geinstalleerd. Ik laat nog weten of het echt werkt tegen m'n vastlopers.


Info over IE-pro op de site van Microsoft:
Met de Internet Explorer 7 Add-On IE7Pro wordt uw favoriete browser uitgebreid met allerlei handigheidjes. Zo kunt u door middel van dubbelklikken tabbladen sluiten, crash-herstel inschakelen, de menubalk boven de adresbalk plaatsen, het laatst gesloten tabblad opnieuw openen, het aantal verbindingen naar webservers verhogen, advertentiebanners blokkeren, sneltoetsen toekennen, de cache automatisch laten legen, tijdelijke internetbestanden wissen en nog veel meer.

De add-on is Nederlandstalig en na installatie via een knop in de statusbalk naar eigen inzicht in te stellen. Met IE7Pro maakt u in één klap van Internet Explorer een superslimme Pro-versie.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Geen crashes meer gehad maar ook niet zo heel lang de PC gebruikt. Ik kan dus nog niet zeggen of het helpt of niet.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Gert

Han heb je de muisnavigatie al toegepast met IEpro? Even wennen maar bijzonder leuk en handig. In opera is dat al lang standaard.
Locatie: +21.3 NAP

Han

Staat idd aan maar ik zie eigenlijk niet wat het doet.

Wat de crashes in vista betreft. Die zijn er nog steeds. IEPro vangt de meeste wel af en dan kan ik na even wachten gewoon verder. Ik heb gister de hele dag in Vista gewerkt en maar 1x zo'n vastloper gehad dat een reboot nodig was.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Vandaag weer aardig wat problemen gehad met IE.
Ik heb andere browsers geprobeerd, maar weer verwijderd

Opera Versie 9.27:
Mooie browser met veel mogelijkheden. Helaas is er in Opera een probleem met het afspelen van de content van uitzendinggemist. Quicktime geeft een inieminie schermpje en WMP speelt helemaal niet af. Op het internet gestruind naar een oplossing. Die was er, dacht ik. Drie np*.* bestandjes uit de Windows Media Player kopieren in de plugin map van opera en het zou weer moeten werken. Tja speelt inderdaad af maar weer alleen in een minischerm en in eebnvolledig scherm en niet op 200% wat ik altijd kijk. Bye bye opera.

Firefox 3.0 beta's 4 en 5
Kan ik geen favorieten importeren. Krijg melding dat het importeerprogramma niet reageert en er gebeurt inderdaad helemaal niks bij de favoreiten/bladwijzers. Misschien een vista probleem? Daaaag Beta 3.

Firefox 2.0.0.14:
Importeren van favorieten gaat hier goed maar wederoom hetzelfde gezeur op uitzendinggemist.nl.
WMP plugin geinstalleerd maar ook dan zijn de beelden van uitzendinggemist niet op 200% te kijken.

Einde test.  ::)

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Ik heb het vermoeden dat ik toch te maken heb met een hardwarefout.
Hoe kan het anders zijn dat images die eerst perfect werkten nu dezelfde fout geven.

Hier verder: Vastlopers in Vista en BSOD in XP
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!