Outlook Express

Gestart door john, 24 april 2015, 16:33:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

john

Het moederbord van een oude WIndows XP desktop pc is opgeblazen en doet het dus niet meer. Repareren, los van de vraag of een dergelijk type moederbord nog te verkrijgen is, lijkt me niet zinvol.
De C:schijf van deze desktop is nog steeds te benaderen via een storage case.
Wat ik nu wil is de berichten (dbx bestanden) en adressenboek (wab bestand) overzetten naar een andere nog werkende Windows XP desktop om van daaruit de zaak over te hevelen naar een notebook met Microsoft Outlook.
Of kan je die dbx en wab bestanden rechtstreeks van de te benaderen voormalige C:schijf naar de daarvoor bestemde map van Microsoft Outlook kopiëren? 
Ik heb die C:schijf van de zeg maar kapotte desktop nog in de andere wel werkende Windows XP desktop gedaan; maar werd niet herkend!!!

Han

Sluit de harddisk van de kapotte PC aan in de werkende PC als 2e harddisk of stop hem in een case zodat je hem uit kunt lezen als externe harddsik

We hebben nog een oude special staan waarin je kunt lezen hoe backup/restore van Outlook Express voor elkaar kunt krijgen.
http://www.pcnavigator.nl/forum/index.php?topic=1819.0

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

john

Han opgelost. Ik zal het je nog sterker vertellen, jouw instructie (6 pagina's) had ik zelfs uitgeprint op 20-5-2004; kan je nagaan.
Die uiteindelijk ook weer gevonden. Maar als anderen je papieren archief gaan verplaatsen enz. raak je soms het overzicht kwijt.
Ook was ik met de zoekfunctie niet echt ver terug gegaan in de history.
Met andere woorden je hebt nog steeds een ijzersterk geheugen :goed.
Gooi er maar een slotje op vergezeld van mijn dank voor jouw hulp.
Prettig weekend bij deze.

Han

Fijn dat het opgelost is, John. Ook voor jou een fijn weekeinde.  :goed

De deur gaat toe..... :slotje
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!