Windows XP start niet meer..

Gestart door bertje167, 30 januari 2009, 22:23:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bertje167

Sinds een poosje doet mijn computer het niet meer.. Als ik hem opstart gaat hij na het laadbalke van windows direct naar het scherm waar ik op: Normale modus starten, Normale modus met netwerkmogelijkheden starten, en nog 5 dacht ik. Als ik op normale modus klik, gaat hij volgens mij direct naar een blauw scherm voor nog geen seconde waarna hij gelijk weer uitgaat en opnieuw opstart. Dit gaat maar door tot ik de pc gewoon uitzet. Als ik op f8 klik kom ik een een blauw scherm waar ik hem kan opstarten vanaf de hardware (waar ik later een cd moet invoeren) of via een cd. Welke cd bedoelen ze en werkt dat dan ook?
De bestanden die op de computer staan heb ik echt hard nodig! dus ik wil ze echt niet het liefst kwijt zijn.
Weet er iemand een oplossing?

Han

Heb je al geprobeerd wat in dit topic beschreven staat Bert? : WinXP Herstellen vanuit DOS

Tja welke cd je in moet voeren......, nou ik denk die van XP, denk je ook niet  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

bertje167

Helaas.. er veranderd niks..  ik kan drukken wat ik wil er verschijnt steeds hetzelfde.
steeds weer gaat ie uit en aan uit en aan. ik kom wel in verschillende schermen maar ze leidden allemaal naar opnieuw opstarten. Nog een andere manier?  :)

Bugs

Heb je de XP cd er al ingedaan als de pc daar om vroeg?
Groetjes van Bugs

bertje167


Bugs

Nog steeds bezig met proberen?
Slotje.  :locked
Groetjes van Bugs