Nieuwe videoKaart doet het niet

Gestart door raversburger, 30 augustus 2006, 18:38:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

raversburger

Ik heb net een video kaart (Nvidia Msi Nx 6600 Series)(AGP)(http://shop.digitaloffice.nl/catalog/product_info.php/cPath/1_4/products_id/574?osCsid=e3e6455e806fcfc222b326011d33d1fa)  voor 140 Euro gekost alleen als ik hem in de pc doet krijg ik zwart beeld en als ik daarna weer me oude geforce 4 mx440 er in stopt doet ie het wel hoe kan diet ?

Han

Trekt je voeding deze videokaart wel? Je kunt als je op "Start the power supply calculator" klikt onderaan op deze site berekenen of je voeding alle hardware wel trekt die je in je PC hebt zitten. Zo nee, dan zal je aan een zwaardere voeding moeten. Check dan het topic "welke voeding heb ik nodig" op het tweakers forum. Daarin vind je alle info die er over voedingen te vinden is.

Het verschil tussen de oude videokaart en de nieuwe videokaart is aanzienlijk. De nieuwe kaart gebruikt veel meer watt dan de oude. Op de meeste videokaarten in de 6600 serie zit een aansluitpunt voor een voedingskabel. Heb je die aangesloten?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

raversburger

ey daar hadt ik nog niet aan gedacht maar jij zegt :

((((((((((Op de meeste videokaarten in de 6600 serie zit een aansluitpunt voor een voedingskabel. Heb je die aangesloten?))))))))))))

dit heb ik inderdaad niet maar hoe ziet die kabel eruit of ziet ie gewoon meegeleverd bij de doos en op die site van jouw staat mij cpu niet bij dus zal dit al wat zegge wrrm ie het niet doet ? ik weet welke kabel je moet maar waar moet ie dan in :P gewoon in de voeding maar waar zie nergens een aansluitings punt


BEN ERUIT HAN BEDANKT VOOR DE TIP WAS TOG DE VOEDING KABEL VAN DE VIDEO KAART NAAR VOEDING HEB NU DE NIEUWE VIDEOKAART ERIN :P ALEEN BIJ DRIVER INSTALEREN KRIJG IK FOUT NV4_mini ofzo OOK AL OPGELOST

Han

Fijn dat je kaart werkt.  :)
Open voor je nieuwe vraag even een nieuw topic. Als we alles in 1 topic beantwoorden dan zijn de oplossingen later via de zoekfunctie niet terug te vinden.


Aandachtspuntje voor je: Kijk even naar puntje 11 van onze forumafspraken.  We hebben liever geen msn-taal hier omdat dat regelmatig onleesbaar blijkt. Zo moeilijk is het toch niet om gangbaar nederlands te schrijven  ;)

Ik sluit dit topic hiermee af.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!