laptop panasonic cf-w2 geeft geen geluid!!

Gestart door demir, 08 november 2004, 02:53:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

demir

hai, ik heb pas een labtop gekocht...maar de geluid wat er uitkomt is zeeeeeeeer zacht :-\. je hoort amper iets!
ik heb de nieuwste driver geinstalleerd, en via dxdiag nagecheckt. als ik daar de geluidboxen test geeft het de fout aan dat de geluidskaart de hardwarebuffering niet ondersteunt.geluid word alleen afgespeeld vanuit softwarebuffers staat er dan.
geluidskaart is: SigmaTel C-Major Audio van een Panasonic cf-w2.... :huh
ik weet me geen raad meer.... ::)
zou je me de antwoord graag naar mijn mail sturen.

thnx

Edit Bugs: e-mail adres weggehaald. Een e-mail adres openbaar op het internet plaatsen is vragen om spam en andere narigheid. Daarbij is de bedoeling van dit forum dat we elkaar helpen en van elkaar leren. Eventuele antwoorden zul je dus hieronder zien.  ;)

Han

Het geluid in een laptop is doorgaans van zeer slechte kwaliteit. Het klinkt blikkerig en zacht.
Als je er niet tevreden mee bent kun je denk ik beter teruggaan naar de winkel waar je 'm gekocht hebt. Je zit nog in de garantie.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

themasteronline

inderdaad even terug gaan is het beste  probeer of  je de verkoper zo gek kan krijgen  om er even een identieke  laptop naast
te zetten ( het liefst vers uit de doos) .
een andere oplossing is aangezien de laptop net nieuw is de instalatie opnieuw te doen  via de (meestal) bijgeleverde recovery cd.
dit is vaak een kwestie van de cd erin en opnieuw opstarten en dan de aanwijzingen in het menu volgen

grtjs marco

demir

ja klopt, dat klopt allemaal wel. maar ik kan dit moeilijk weer terug brengen naar Japan :S:S:S al die papieren en cd's zijn daar. weten jullie hier geen raad op om mijn labtop aan de praat te krijgen???

Bugs

Dan heb je een probleem denk ik zomaar. Hoewel...... de post kan de cd's en papieren binnen betrekkelijk korte tijd wel hier krijgen hoor.  ;)
Groetjes van Bugs

Han

Of je neemt contact op met Panasonic Nederland

Informatie voor consumenten:

Panasonic Info-Centre:
tel.: 073-6402802
fax.: 073-6402812

Telefonische bereikbaarheid:
maandag t/m vrijdag
08.30 tot 17.00 uur
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

demir


Black Panther

Misschien even een stomme vraag maar heb je in het configuratiescherm je geluid al op zijn hardst gezet?

if you watch the movie Titanic backwards, it's about a magical boat that saves people.

Zandman

De topicstarter heeft al een tijd niet gereageerd ik doe daarom het topic opslot
De topicstarter kan het weer laten openen door een berichtje aan een van de teamleden te sturen .
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.