Mail overzetten Outlook naar windows mail

Gestart door Ad, 26 november 2011, 21:57:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ad

Als het niet legaal kan, "dan zal er niets anders op zitten als kopen wilde ik uiteraard zeggen" :-[
De bewuste persoon die het voor mij gedaan kan krijgen is al in weken niet meer op de club geweest.
Ik heb inmiddels mijn pakketje van 2007 weer geinstalleerd, kan ik tenminste Outlook weer gewoon gebruiken

Han

Office 2007 werkt prima onder Win7. Daarmee is het probleem toch opgelost?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Ad

Oké, maar daar is het nou juist om begonnen. Ik heb de nieuwe Office 2010 al gekocht enkele maanden geleden in de veronderstelling dat outlook daar ook bij zat.
Maar toen ik dat ontdekte was het al te laat, vandaar dat ik geprobeerd heb om op een andere manier toch outlook te blijven gebruiken. (updaten) bv.
Als ik het nieuwe pakket installeer, krijg ik een voorstel om Outlook (de nieuwe versie 2010) te  proberen en als die probeerversie afloopt dan begint het gez... weer van voor af aan.
Dat was eigenlijk het probleem snap ie

Han

Tja als je een office 2010 versie zonder outlook gekocht hebt dan zeg je bij installatie op de vraag of je outlook 2010 wil proberen gewoon "Nee". Je hebt dan na installatie van je nieuwe office-pakket wel de andere applicaties van Office 2010 maar je oude 2007 Outlook.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Ad

Is dat echt zo?  als ik dat eerder had geweten was ik al veel eerder van de hele ellende af gweest.
Sorry, als eerst natuurlijk een heel gelukkig nieuwjaar gewenst.
dan ga ik nu maar eens mijn oude Office er terug op zetten en dan de nieuwe weer er overheen.
Dan zou het moeten werken

Han

Yep. Wel goed eerst al het oude van de nieuwe Office eraf halen hé. Er mag niets overblijven.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Ad

Uiteraard heb jij het weer helemaal goed, ik ben begonnen met een systeem herstel.
daarna alles wat er van Microsoft Office op stond verwijderd.
Toen nog een keer systeem herstel (misschien overbodig)
Daarna ben ik weer begonnen met Office 2007 er op te zetten, eerst even gekeken of alles werkt, en daarna Office 2010 er overheen gezet. Maar in het beginscherm even aangevinkt dat ik Outlook wil behouden, wat kan het toch simpel zijn. Ik had voor mezelf al de beslissing genomen "als het nu niet lukt neem ik gewoon een gratis mail programma"
Bedankt Han.
Ik kan weer gewoon verder met mijn vertrouwde Outlook

Han

Fijn dat het weer naar je zin is zo Ad.  :goed

Ik sluit je topic hiermee af. :slotje
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!