Waar vind ik m'n Chello wachtwoord?

Gestart door Lies, 16 augustus 2002, 11:08:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lies

Wie heeft er een homepage bij Chello ??

Mijn website is zo goed als klaar, nu wil ik hem graag even proefdraaien bij de gratis ruimte die ik heb bij chello. Ik moet daarvoor een aantal dingen invullen, maar ik kan m'n wachtwoord niet vinden ?

Weet iemand waar ik dat kan vinden op mijn formulieren ? Het zal er wel weer onder een aparte titel bijstaan, maar ik zie niks. Ik heb chello al gemaild omdat er telefonisch bijna niet door te komen is, maar chello is niet zo snel met antwoorden !
Bezoek mijn website (url : zie profiel)

Angel

Bij mij staat het wachtwoord op het installatie contract wat de monteur me heeft gegeven.
Carpe Diem

Lies

Ik heb het papier hier voor me liggen, er staan allemaal vreemde kreten op, maar ik zie zo 1,2,3, niet wat het wachtwoord is.

Heb jij je website bij hun, en zo ja, wat is je ervaring daarmee ??
Bezoek mijn website (url : zie profiel)

bjo

ze gebruiken ook wel eens je postcode als wachtwoord misschien is dat het?
[move]there is no power like xp power[/move]

Angel

Ik heb mijn site niet bij hun Lies omdat ik er niet op kon komen heb sinds kort chello maar ze zijn bezig zeiden ze en de site erop zetten kon voorlopig niet en dan heb ik er natuurlijk niks aan.

En mijn wachtwoord staat op de overeenkomst bij de contractgegevens daar staat mijn e-mailadres en mijn password en dat password is mijn wachtwoord je gebruikersnaam is je mailadres wat voor het @ staat.
Carpe Diem

Han

Citaat van: bjo op 16 augustus 2002, 16:33:47
ze gebruiken ook wel eens je postcode als wachtwoord misschien is dat het?
Dat meen je toch niet echt hé, bjo???
Da's wel heel gemakkelijk te kraken dan  ::)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

bjo

[move]there is no power like xp power[/move]

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Lies

Dank je Angel, nou moet ik alleen nog maar even m'n contract opzoeken. Ben nogal slordig in dat soort dingen  ;D.
Bezoek mijn website (url : zie profiel)