Pagina aanmaken/sub-domain

Gestart door Mala, 15 november 2006, 19:31:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mala

Hoi,

Ik heb een phpbb forum en ik zou graag een pagina willen maken om filters op te zetten, zodat de modjes en ik als we een zip van een filter willen maken, maar op deze pagina hoeven te kijken, het is dus niet voor de leden van het forum.
Moet ik dat doen in de direct panel en dan sub-domain toevoegen?
Zo ja, wat wordt dan de url om naar deze pagina te gaan?

Han

Ik kan je vraag niet precies beantwoorden, want zoals je ziet draaien wij geen PHPBB-forumsoftware maar SMF.
Ik kan je wel vertellen hoe het bij ons gaat. In elke forumsoftware is dat zo'n beetje hetzelfde geregeld.

In onze SMF-forumsoftware maak je een categorie aan die je bijvoorbeeld "Team" noemt. Voor die categorie zet je leden én gasten op "geen leesrechten". In de categorie plaats je dan de forumonderdelen die hun rechten overnemen van de categorie. Hier is het automatisch zo dat een forumonderdeel wat ze niet mogen lezen, ook niet kunnen zien.
Gasten mogen bijvoorbeeld "Het Kwebbelhuus" niet zien, maar leden wel. Log maar eens uit, dan zal je zien dat "Het kwebbelhuus" verdwijnt als je uitlogt.

Hoe de instelling stap voor stap gaat in PHPBB kun je misschien beter verder navragen in het Nederlandstalige PHPBB supportforum.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Mala

Hartelijk dank voor je antwoord Han, ik weet nu hoe ik dit kan aanmaken. :goed

Jullie geven hier goede en duidelijke hulp en ik vind dat dit ook wel eens mag worden gezegd. :verliefd3

Han

Bedankt voor je compliment, Mala. Da's leuk om te horen.  :goed

Laat je nog even weten of het gelukt is, dan kan ik dit topic sluiten.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bugs

Helaas geen reactie meer. Dit onderwerp gaat op slot. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.
Groetjes van Bugs