Nero en Mp3

Gestart door Format Arie, 18 juli 2003, 20:02:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

Kan ik met Nero geen mp3 bestanden branden???
Als ik een cd met ruim 80 mp3 bestanden (303 Mb) selecteer en naar links sleep om te branden, staat de balk na 14 nummers al op 80 minuten.

bjo

heb je de mp3 plugin van nero wel arie ?
[move]there is no power like xp power[/move]

Zandman

Arie die moet je branden als datacd en niet als muziekcd
Dan kan je wel al die bestanden kwijt
Nero zet namelijk automatisch mp3 om naar wav als je voor muziekcd kiest
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Format Arie

Citaat van: bjo op 18 juli 2003, 20:07:10heb je de mp3 plugin van nero wel arie ?
Nu wel...van jou :) Alleen, werkt niet, helaas Bjo.

Format Arie

Zandman, ik kan hem misschien als data cd branden, maar dan kan ik hem toch niet meer afspelen op mijn mp3 speler?

Zandman

Je mp3 speler speelt toch mp3 af das een databestand en geen muziekbestand arie dus volgens mij moet dat wel lukken
Als ik hier een mp3 cd brand als data cd dan kan harry dat ook in zijn stand-alone dvd speler afspelen
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Format Arie

haha,  ;Ddan moet ik nog veel leren. Altijd gedacht dat Wav, Wma, Ogg en mp3 etc. muziekbestanden waren.
En films, plaatjes, tekst etc data bestanden.

bjo

klopt wat petra zegt als je er een data cd van brand kun je het gewoon in je mp3 speler afspelen arie want mp3 is ook data dus hou je gewoon mp3 mits je mp3 op die andere cd hebt staan en dat had ik dus verkeerd begrepen met die plugin kun je van andere muziek formaten mp3 laten maken en branden
[move]there is no power like xp power[/move]

Format Arie

Ik snap het nu beter. Helaas is het dan toch iets waar ik niets mee kan. Want die 80 nrs. slepen, dan wordt het 1 bestand.
En mijn bedoeling was bij de muziek nrs. de fade in/ fade out kunnen gebruiken, en pauze ertussen weglaten, of verkorten. Tja dat gaat hier niet bij.
Wel bij audio cd.

Ik heb trouwens een super makkelijk programmaatje voor veranderen van bestand Bjo (Wav, mp3, Wma, Ogg, met een paar klikjes) Click and Convert 2003.

bjo

die ken ik arie die is ook goed
[move]there is no power like xp power[/move]