Plaatje als standaard handtekening in OE

Gestart door Zandman, 11 juni 2002, 19:56:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Zandman

Remedy schreef :

Weet iemand of dit mogelijk is? Een plaatje als standaard handtekening in je mailtjes. Natuurlijk kan je dit invoegen, maar is altijd weer wat werk, als je er ook nog een link in zilt zetten.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Zandman

Ambiorix schreef

Hoi Remedy,

Ik heb een Viewlet die uitlegt hoe je in Outlook een handtekening toevoegd, niet in Outlook Express maar misschien kan dit je op weg helpen?
http://www.tpchelp.be/viewletlibrary/Outlook_handtekening_toevoegen_viewlet.html

groetjes!

Ambiorix  
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Zandman

Han schreef

Ik kom er ook niet echt uit. Zou er graag het mini-bannertje van PC-Navigator mét link in hebben als standaard handtekening.
De gewone handtekening zonder plaatje lukt wel hier.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Zandman

Ambiorix schreef :

Ik spreek hier wel over Outlook 2000 en niet OE want daar kan ik niet mee werken :-)

Enkele jaren geleden heb ik meegedaan om de Belgische Post van Outlook te voorzien, en als ge er zo een 500 tal geinstalleerd hebt blijf ik bij Outlook.


* OK, ik heb net gezelfde gedaan als in de Viewlet maar wel in "Advanced Edit"-mode en niet in de edit mode van Outlook zelf
* Afhankelijk van je instellingen zal ofwel Word ofwel Frontpage opengaan.
* Plaats je kleine banner en geef het een URL mee
* Save
* Test

Let me know :-)

Ambiorix  
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Zandman

Han schreef

Ik weet niet hoe het bij Remedy zit, maar ik draai hier dus idd Outlook Express voor m'n mail & news.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Zandman

Remedy schreef :

Moi aussie....staat er ook boven..OE.
Outlook gewoon heb ik ook, maar dat gebruik ik nooit
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Zandman

Han schreef

We zoeken gewoon verder. Moet toch kunnen, lijkt mij.


Edit Bugs : Het is inmiddels 21 september 2003. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is. Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Zandman

Han schreef
Ik ben al met html aan de gang gegaan, maar dat was ook niks, dan krijg je die code onderaan
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.