Outlook Express 6 opnieuw installeren

Gestart door Speedy23, 27 september 2004, 16:06:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Speedy23

Hallo vrienden,

Ik ben 47 en een echte leek op het gebied van computers.
Ik zit met een paar problemen in mijn Outlook express 6 en de oplossingen die hier op het forum staan werken niet bij mij.
Ik zie mij genoodzaakt mijn mailprogramma te herinstalleren.
Nu de vragen: Kan ik Outlook express 6 herinstalleren? Kan dat zonder mijn mail te verliezen (zogenaamd 'overinstalleren')? Waar vind ik de gepaste downloadlink? Mijn PC draait op XP.
Met vriendelijke groet en bedankt op voorhand,
Speedy23.

Han

Hoi Speedy23, welkom op PCN  :)

Je mail kan je veiligstellen voordat je gaat rommelen met nieuwe versies e.d. voor Outlook express. Better safe than sorry  ;)  Hoe dat veiligstellen moet kun je hier lezen

Wat zijn de problemen die je hebt met je Outlook Express?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Speedy23

Ik kan namelijk geen e-mailberichten meer verwijderen. Ik kan ze wel verplaatsen naar bijvoorbeeld de map concepten of naar de map verzonden items maar niet naar de map verwijderde items. Ik heb ook al een systeemherstel gedaan.

Ik krijg telkens de volgende melding: de geselecteerde berichten kunnen niet worden verplaatst. Er is een fout opgetreden.

Ik heb al de oplossingen op de site al nagezien maar geen enkel helpt. En U geeft me misschien een goeie oplossing, maar dan zal ik er een slimmerik moeten bijhalen, want zoals eerst al gezegd: ik ben een echte leek...  :)

Zandman

Print anders het topic wat han bedoelt even uit
Daarin staat stap voor stap vermeld wat je moet doen om je outlook express te back-uppen
Als je het dan gaat doen heb je de  uitgeprinte pagina naast je liggen die je door de stappen heen helpt

Als je namelijk opnieuw wil installeren raak je alle mailtjes kwijt en op de manier zoals in het topic uitgelegd bewaar je ze allemaal


Edit Bugs: Het is inmiddels 26 oktober 2004.
Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd is opgelost.
Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.

een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.