unrouteable adress

Gestart door karin, 25 september 2004, 10:54:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karin

Ik heb een foutmelding waarvan ik niet weet en vooralsnog niet zelf kan vinden hoe dat opgelost kan worden. Misschien kunnen jullie mij wel weer helpen net zoals de vorige keer.

Op de pc staat outlook express 6 en daar hebben we eigenlijk nooit problemen mee. Tot nu toe doen. Naar 1 emailadres kan ik geen berichten sturen. Ik krijg dan de volgende foutmelding:


This is a multi-part message in MIME format.  ------=_NextPart_000_0111_01C4A27D.19D7C7C0 Content-Type: multipart/alternative; boundary="----=_NextPart_001_0112_01C4A27D.19D7C7C0"   ------=_NextPart_001_0112_01C4A27D.19D7C7C0 Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1" Content-Transfer-Encoding
======================================================================

Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd:


 ..........@wordlonline.nl
   Unrouteable address

Weten jullie wat hiervan de oorzaak is en of deze bij ons ligt of bij de ontvangen?



Han

Unrouteable address-errors krijg je als de mailserver van degene naar wie jij mail stuurt jou mail niet accepteert. De mailserver stuurt de mail dan "Unrouteable (onbestelbaar)" terug naar de afzender. Het niet accepteren van jouw mailtje kan vele oorzaken hebben maar dat ligt niet aan jou PC.
Bijvoorbeeld: De mailserver van worldonline kan juist op dat moment een storing hebben of diegene naar wie je mailt heeft een emailbounce op mail van jou adres ingesteld met bijvoorbeeld een programma als mailwasher.

De mensen van dat worldonline mailadres moeten bij zichzelf of bij hun provider te rade gaan. Jij kunt hier niets aan doen.

Edit Bugs: Het is inmiddels 26 oktober 2004.
Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd is opgelost.
Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!