Film branden op dvd met nero 7 Essentials

Gestart door Mirannie, 21 november 2008, 13:01:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mirannie

Ik wil voor de 1e keer een film op dvd branden. (Uit welk tijdperk kom ik zul je denken hihih :D)

Ik heb een film op de harde schijf staan. Eerst heb je de map Video_TS en daarin een aantal bestandjes van het type dvd-movie, Bup en IFO.

Ik wil branden met het programma Nero 7 Essentials.

Ik heb 2 vragen:

Moet ik alleen de sub-bestandjes selecteren en branden, of de complete map Video_TS?

En met welk programma-onderdeel van Nero 7 Essentials moet ik dit branden?

Han

* Je brand alleen de inhoud van de map Video_TS naar de DVD. De map Audio_TS (als die er al is) daar doe je niets mee.
* Je brand de dvd met het onderdeel "Nero Burning Rom".

Hoe het branden gaat wordt stap voor stap met plaatjes getoond NERO Burning Guide - DVD branden. "Nero Burning Rom" is in elke versie van Nero aanwezig, dus ook ijn jou versie en in de versie "Nero 7 Premium" waar de helppagina het over heeft.

Er staat daar dat je moet branden op de hoogste mogelijke snelheid. Mijn ervaring is dat je een beter eindresultaat krijgt als je de dvd brand op 6 of 8 speed en niet hoger. Brand je op een hogere snelheid dan kan je naderhand conversie-blokjes in je beeld krijgen wat nogal storend is.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Ik neem aan dat het gelukt is met het branden, anders was je hier wel op teruggekomen.

Het is inmiddels 30 december 2008. Dit topic gaat dicht. De topicstarter kan het topic zo nodig laten heropenen middels een PM aan een van de teamleden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!