Welke virusscanner beste

Gestart door marloes, 24 februari 2018, 17:21:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Han

Da's altijd een goed idee als backup. Met detectiesoftware blijf je hoe dan ook altijd achter de feiten aanhobbelen.

Misschien dan ook NOD32 eens helemaal verwijderen en dan de nieuwste versie installeren, Marloes.
Download eerst de installer ervoor van de site van Eset voordat je de huidige installatie verwijderd.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marloes

zo lang bewegen nog kan dan doen

marloes

Het blijft zo snap er niks van
Ik heb een andere scanner genomen.
Dus deze kan dicht
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Heb je dan ook al contact opgenomen met Eset erover via dat webformulier?
Beetje zonde om je licentiente laten verlopen als er niks loos blijkt, toch?

CiteerJe kunt ook om hulp van Eset vragen. Zeg dat je gescand hebt en dat er veel niet geopend kan worden.
Vraag of dit normaal is. Plak je log in een tekstbestand en sla het bestand op. Stuur dat bestand mee bij je vraag hier: https://www.eset.com/nl/klantenservice/stel-een-vraag/
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

abbs

Hallo,

Zeker zonde, net zoals Han zegt er is niks aan de hand bepaalde zones kunnen niet mee gescand worden.
Wil je duidelijker antwoord neem contact op met Eset je heb niet voor niks een abonnement.
Eset is en blijft een goede scanner, dus wil je 100% duidelijkheid vul het weiformulier in?

marloes

Ga dit straks gelijk doen het is zeker zonde
zo lang bewegen nog kan dan doen

marloes

zo heb de mail verstuurd naar eset
ben benieuwd
en ik heb een versie 11.0159 er op heb nod32 internet securitie erop gezet en verlengd hij is nu aan het scannen
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Ik ken de errors van "Eset Internet Security" niet. Wij hebben alleen de virusscanner Nod32 van Eset.
Afwachten maar wat ze je vertellen. Zoals abbs al schreef kunnen virusscanners sommige systeembetsanden niet scannen. Dat is een normale gang van zaken.
Alleen hoor je daar dan geen melding van te krijgen.

Geef ze desnoods een link naar dit topic. Dan kunnen ze zien waar we het over gehad hebben.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marloes

Ga ik doen wacht hun reactie af. Heb nog niks gehoord van ze.
Volgend jaar zal ik wel nod32 doen heb denk verkeerde besteld vorige keer
zo lang bewegen nog kan dan doen

marloes

Ik heb emisoft laten uitvoeren alles was oke
zo lang bewegen nog kan dan doen