Door allerlei omstandigheden is een laptop 2 jaar en 3 maanden niet gebruikt. Toen ik de laptop onlangs weer wilde gaan gebruiken, lukte dat voor geen meter. Inmiddels talloze pogingen gedaan, maar het resultaat blijft negatief.
Inmiddels al zoveel foutmeldingen op het scherm zien verschijnen dat je als het ware door de bomen het bos niet meer ziet.
Bij de meest recente poging is onderstaand de melding die telkens opnieuw verschijnt.
The smart harddisk check has detected an imninent failure. To ensure not data loss, please back up the content immediately and run the Hard Duisk Test in System Diagnostics.
Hard disk (301)
F2 System Diagnostics.
Enter - continue startup
For more info visit:
www.hp.com/go/techcenter/startup.
Heb ik nog niet bezocht.
Snelle systeem test gestart en mislukt.
Wel verschijnt er een error:
Fout id: GUXU3H-739B43-MFPV-60DT03.
Klik ik op enter verschijnt toch het scherm om in te loggen. Echter kan ik de pincode niet invoeren. Het wachtwoord daarentegen wel, maar omdat de laptop niet online is, moet ik het laatst op de laptop ingevoerde wachtwoord gebruiken en.....dat weet ik niet meer na 27 maanden he he.
Bij eerdere pogingen o.a. de melding boot device not found. Please install an operating system on your disk!!!
Kan dat zomaar ineens totaal foetsie zijn na non gebruik van 27 maanden?
Enfin, al genoeg gevraagd, of ik het met hulp zelf kan oplossen...!!