een van de netwerkkabels is niet aangesloten

Gestart door jeanette1970, 24 november 2006, 20:20:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jeanette1970

Ik heb alles een beetje doorgelezen maar kom er niet uit, dus schijf mijn geval hier maar even specifiek neer:
Dit is de situatie bij mij thuis: mijn eigen pc is rechtstreeks aangesloten via een kabel met de versatel modem van tele2. Ook op deze modem is een draadloze verbinding naar een laptop. Op de 2e lan aansluiting op diezelfde modem is aangesloten een linkys WAG54G, en op deze linksys zijn 3 pc's aangesloten. Sinds een paar dagen hebben alle 3 de pc's het volgende probleem. De iternet sites zijn traag, en regelmatig komt de melding, 1 van de netwerkkabels is niet aangesloten. Ik heb het ip adres van de linksys veranderd, omdat deze hetzelfde ip adres had als de versatel modem. De linksys eindigd nu op 2. Ik weet niet meer wat ik nu nog kan doen. De laptop kan overigens via beide modems draadloos verbinding krijgen.

Han

Ik raad je aan om dit probleem te posten bij ADSL-Online.net. Da's een Nederlandstalig forum met een enorme expertise op het gebied van ADSL en netwerken & netwerkapparatuur.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Ik zie dat je daar een topic aangemaakt hebt.
Ik zal de de link ernaartoe hier ook even plaatsen voor als er mensen zijn die willen weten hoe deze vraag afloopt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Ik sluit je topic af.

Op adsl-online schrijf je namelijk :"Uhmmm, het lijkt op dit moment inneens goed te gaan? Ik kijk het even een paar dagen aan, vind dit erg vreemd, heb nl nog niets gedaan????"
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!