Niet staand by Toch scherm u bent aangemeld?

Gestart door Eric T, 23 september 2006, 22:03:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eric T

 :-\

Hallo Han ,

Hoe gaat het met je?

Weer een tijdje geleden maar ik had een vraagje??

Ondanks dat ik mijn PC niet in de stand-by stand zet , dus hij staat gewoon op het bureaublad , daarna gaat een screensaver van windows lopen , na enige tijd is het beeldscherm zwart, en als ik dan de muis beweeg krijg ik het scherm : "u bent aangemeld " dit klopt toch niet dan zou hij toch weer gewoon op het bureaublad moeten komen???? :(

Goetjes Eric

Han

Ik ben een beetje aan het kwakkelen met m'n gezondheid Eric. Komt wel weer goed  ;)

Check even via configuratiescherm / energiebeheer of de settings op de tabbladen zo staan als hieronder.
Ik ben de enige gebruiker van deze PC. Als mijn PC opstart dan log ik niet in. Ik zie meteen m'n desktop.
Als de screensaver aan heeft gestaan en ik beweeg m'n muis dan kom ik ook terug op de desktop.

 

 
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Eric T


Hoi Han,

Ik hoop dat het niets enstigs is met je gezondheid , en dat je weer snel de oude bent!!!

Ik heb alles in gesteld zoals jou voorbeelden , in energiebeheer en het is mooi opgelost.

Alleen begrijp ik uit jou vehaaltje , dat wanneer jij je PC opstart hij ook direct naar je desktop gaat.
En dat is bij mij nog niet zo ook dan krijg ik dat welkomscherm , kan ik dat ook nog omzeilen?

Alvast bedankt .
Groetjes Eric

Han

De onderzoeken in het ziekenhuis lopen nog maar gelukkig hoef ik daar niet meer te blijven en da's al heel wat.
Je voelt je thuis toch het prettigste  :goed

Kijk even bij configuratiescherm / gebruikersaccounts.
Ben jij ook de enige gebruiker van deze PC en heb je verder zelf geen gebruikers aangemaakt dan zit het er dik in dat je er een .net gebruiker erbij hebt staan. Die wordt namelijk automatisch aangemaakt als je de .net-software installeert. Die software krijg je aangeboden via de windows-update. Je kunt die .net-gebruiker verwijderen. Je krijgt daarbij de vraag of je ook de bestanden wilt verwijderen die daarbij horen. Antwoord op die vraag met "nee".
Als het goed is heb je daarna alleen nog 'n gebruiker die administrator is en misschien nog een gast-account.
Bij het booten van je PC zou je dan op je desktop terecht moeten komen en niet in het inlogscherm.

Als je voor de gebruiker die administrator is 'n wachtwoord hebt ingesteld dan boot je uiteraard wel in het inlogscherm.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Eric T

Hoi Han,

Het is gelukt hoor ,mijn PC had  twee wkn. geleden de foutmelding "NTLDR is missing " toen heb ik hem terug gebracht naar  waar hij vandaan komt COM4-computers in eindhoven en  die hebben XP er opnieuw opgezet, omdat hij niet meer wilde opstarten.
Nu heb ik hem terug en kwam ik deze dingetjes tegen en ben ik alles weer aan het proberen om terug te krijgen zoals het was.
En je ziet alles komt goed mbv. het forum.
Dus Han voor zover weer kei bedankt , en veel succes met de uitslagen van de onderzoeken en een goede gezondheid toegewenst want dat is toch het belanrijkste.

Ik ben  weer geholpen zover , dan kun je wat mij betreft dit Topic sluiten.

Groetjes Eric. houdoe en bedankt..... :tnx 

Han

Fijn dat het weer naar behoren werkt, en bedankt voor je goede wensen.  ;)

Ik sluit het topic hiermee af.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!