Nieuwe computer, wat nu?

Gestart door Ad, 12 november 2003, 19:38:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ad

Ik heb een nieuwe computer besteld .......jaja eindelijk, niets apparts hoor. Maar ik zat elke keer weer opnieuw met gebrek aan ruimte op mijn vaste schijf dat het er toch eens van moest komen.
Maar nou komt het probleem, wat moet ik over zetten ....en hoe kan ik dat het beste doen moet ik alles op cdrom zetten en dan op mijn nieuwe installeren of is er nog een andere manier.
het belangrijkste is wel mij e-mails en die bij behorende mappen. Het office pakket heb ik gewoon legaal gekocht, maar hoe moet het met de virus scanner. De rest van programma's heb ik meest gedownload dus dat is een probleem omdat ik niet meer weet waar ik het precies vandaan heb gehaald. Het zou mooi zijn als alles weer meteen werkt natuurlijk(na een avondje hard werken).

Martijn

Ik kan je in ieder geval melden hoe je je email moet backuppen en dus over kunt zetten:

meer info hier
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Ad

zo da's niet niks, daar heb ik alvast een avond aan te werken schat ik zo. Maar alvast bedankt. Ik denk dat ik een drukke periode krijg

Ad

Na een vijdag avond en een zaterdag met die nieuwe comp. een gevecht gehad, Maar ik kan nu eindelijk weer het net op, een of andere instelling met de router stond niet goed, maar zoals nu de andere programma's er weer op zetten

Ad

Ruim een week verder zit het nog steeds niet mee, ik kan maar heel moeilijk op het internet komen. maar ze hebben me belooft het te komen maken.
De meeste programma's werken al weer, maar outlook expres sputtert nogal tegen de backup die ik had gemaakt krijg ik niet op de nieuwe ge-installeerd, en daar ben ik niet blij mee.
wordt vervolgt

Han

Mocht je nog vragen hebben zet die dan even in de daarvoor bestemde forumonderdelen, Ad.
Dit topic gaat op OK.

Maken en terugzetten van je mail staat in Backup E-mail + favorieten.
Als je je daaraan houd gaat er niets mis. Heb het zo al tig keer gedaan.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!