Frames blokkeren?

Gestart door Psychoss, 29 juni 2007, 15:14:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Psychoss

Hey, ik ben net nieuw op dit forum (na aanleiding van m'n broer), en ik heb dus even een vraagje:

Ik heb google al helemaal afgezocht, zonder resultaat :( maar:
Ik heb sinds kort een testsite, maar ik krijg allemaal ongewenste frames bovenaan mijn pagina met reclame (Dit waarschijnlijk doordat het een gratis host is...). Er zit in de host een functie waarmee je hem door simpelweg een vinkje te zetten weg kan halen, maar die doet het helaas niet. Ook bij TOP40sites etc. krijg je vaak een frame met reclame bovenin, als ze het via hun bekijken. Frame blockers zijn tevens ook niet tegen de regels van de gratis host...

Dus nu mijn vraag:
Weten jullie het script waarmee je frames kan blokkeren op je website? alvast bedankt! ;)

Han

Ik zou het werkelijk niet weten maar.... als het niet tegen de regels van de host is en het zetten van dat vinkje werkt niet, waarom neem je dan niet even contact op met je host hierover?

Over welke host hebben we het hier?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Doy

Neem anders hier een gratis host zonder reklame: http://www.ohost.nl/

Han

Da's een hele leuke host om mee te beginnen zeg! PHP, MySQL zit van alles bij.  :goed
Die had ik in de begintijd van PCN graag gehad om mee te oefenen  :yessss
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Psychoss

Aah, zelf werk ik nu met Freehostia, 250MB, met MySQL, PHP en vanalles gratis, jaar lang geldig als je nooit meer bent ingelogd, maar daar zit geen probleem, Freehostia is dan ook een hele dikke aanrader!, Maar als je een kortere url wilt via bijv.  ****.nl.tt, dan krijg je een stom klein frame'pje bovenaan. Weet iemand een oplossing?

BtW Sorry voor de late reactie...

Han

Je schrijft in je eerste bericht dat je ergens een vinkje moet zetten om dat frame uit te schakelen en dat dat ook mag van je host maar dat dat niet werkt.
Waarom vraag je niet waarom je dat vinkje niet kan zetten op het freehostia forum in het general support forumonderdeel? Zij kunnen je daar meteen helpen en ook in je account kijken waarom dat misgaat.

Check als vragen op het forum van je host niks oplevert ook het bericht op dit forum even.


Edit Bugs: Het is inmiddels 18 juli 2007.
Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd is opgelost.
Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.



Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Ik betwijfel of de topicstarter deze aanvulling ooit nog zal lezen maar Tim stuurde me onderstaande aanvulling via PM.

Citaat van: Tim op 14 augustus 2007, 10:52:39
Ik zat net dit topic te lezen e ik heb zijn antwoord, ik heb vaak met .nl.tt sites gewerkt, en je moet gewoon gaan naar www.joynic.com, daar inloggen, in je controle paneel gaan naar de configuratie en daar de reclame op none zetten. Dan heb je geen frames of pop-ups meer. Het enige probleem is dan, dat je toch nog een toolbar bovenan de page krijgt, maar dat is onvermijdelijk, die hebben ze pas toegevoegd.

Groeten,
Tim

Bedankt Tim  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!