Windows media player kan bestand niet afspelen.

Gestart door jentr, 15 september 2006, 22:00:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jentr

Als ik een bestand in de Windows media player wil afspelen staat er : Kan het bestand niet afspelen. Het bestand is beschadigd of de speler ondersteunt het door u afgespeelde bestand niet. Als ik muziek wil aflatenspelen staat er gereed en gebeurd er niks.

Dit is bij alle bestanden en muziek zo.

Edit Bugs: Als je iets wilt toevoegen aan je post en er is nog niet door iemand anders een antwoord geplaatst dan kun je de "verander-knop" rechtsboven in je bericht gebruiken. Dit heb ik nu even voor je gedaan.

Han

Welke versie van Windows Mediaplayer draai je?

Ik heb ook dergelijke problemen gehad met mijn Windows Mediaplayer versie 10. Ik heb toen van alles geprobeerd maar niets loste het probleem op. Wat wél hielp was updaten naar versie 11. Het programma draait hier nu weer als een speer.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

jentr

Ik heb versie 9. Ik heb versie 9 geinstaleerd Engels toen deed hij het nu heb ik weer de Nederlandse versie geinsteleerd maar nu krijg ik geen geluid uit mijn boxen.

Han

Dat lijkt me een kwestie van juist instellen bij de geluidsinstellingen van windows of de instellingen van Windows Mediaplayer zelf.

Versie 9 is overigens wel heel oud. Kan je PC geen nieuwere versie aan?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

jentr

Nee, die nieuwe versies zijn voor xp. Maar ik heb net een nieuwe video kaart in laten maken. Plus is de computer geformateerd.Misschien dat het daardoor komt dat ik geen geluid krijg uit mijn boxen, want normaal bij het opstarten moet de computer ook geluid maken.

Han

Het zit er dus dik in dat je instellingen voor geluid niet goed staan.
Kijk maar eens in het configuratiescherm onder geluid of er niks op "dempen" staat.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

jentr

klopt,alles doet het weer,dank voor je hulp Han.

Han

Fijn dat het weer okee is.  :goed

Ik sluit het topic hiermee af
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!