Ssd fresh - Installeren op Win10 20H2 lukt niet

Gestart door marloes, 18 november 2020, 11:58:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

marloes

Hoi

Dat programma ssd fresh
Werkt niet op de nieuwste versie van Windows 10
Heb het geprobeerd maar krijg het niet aan de praat
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Bij mij stond het programma al geïnstalleerd en na de update naar Win10 versie 20H2 werkt het nog steeds.
Wat zie je als je probeert te installeren?

PS) Topictitel verduidelijkt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Marloes,

hier ook Windows 10 hoor.
En alles werkt.
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

marloes

Krijg bij het downloaden al een melding
Dat het niet mogelijk is om hem te downloaden
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Waar download je hem dan. Dit is de site waar ie oorspronkelijk vandaan komt: https://www.abelssoft.de/en/windows/system-utilities/ssd-fresh

Je moet de free download hebben. Mijn virusscanner (Nod32) "slaat aan "op de download maar dat komt omdat SSDFresh de settings veranderen kan
van hoe windows de SSD benadert. Dat is nu juist de bedoeling van het programma. Je kunt de melding van je virusscanner dus negeren.
In Nod32 kan ik bij de download op twee knoppen klikken "Opschonen" en "Negeren". Je moet "Negeren" hebben.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marloes

Daar haal ik hem vandaan
En ik negeer met nod32
Maar de ldownload is niet te zien in de map downloads omdat hij hem niet download
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Dus installeren kom je niet eens aan toe want het downloaden van het installatiebestand lukt niet.
Da's een ander verhaal dan.

Geen idee. Ik kan hem gewoon downloaden. Vraag maar na bij die site of zij je kunnen helpen.
Ik kan hem niet naar je mailen. Ik kan geen exe bestanden meer mailen. Dat laat een mailserver niet toe.
Kun je omgaan met zip-bestanden (winzip). Dan zou ik de exe in kunnen pakken en opsturen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marloes

Ik kan met zip-bestand omgaan
En zal op de site navragen
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Oh ik heb winrar voor inpakken van bestanden, niet winzip. Werkt eigenlijk hetzelfde

Ik heb je een ssdfresh.rar bestand gemaild van 3 mb groot. Daarin zit ssdfresh,exe wat het installatiebestand is wat je niet binnen kon halen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Ik kreeg de mail terug als zijnde onbestelbaar. Ik mag geen rar-bestand naar je sturen van zeelandnet.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Goed idee Josette!
Marloes, even rechtsklikken op eset icon en dan kiezen voor de een na bovenste "Beveiliging tijdelijk uitschakelen".
Bestand downloaden van de link die ik gaf hierboven. Dan meteen de beveiliging weer aan.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marloes

het is gelukt om even me norton uit te zetten en dan te downloaden
nu werkt het wel
dank voor de hulp
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

 :goed

Ik sluit je topic hiermee af. Uiteraard dit niet doen met alles wat je niet kunt downloaden maar dat lijkt me duidelijk.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!