Prullenmand weghalen van bureaublad

Gestart door Stofke, 12 oktober 2002, 12:23:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stofke

Voorlopig dus Win Xp op één van mijn partities gezet om wat te testen. Mooie lay-out, maar is het mogelijk om die prullenbak ook nog weg te krijgen zodat er niets meer op het bureaublad staat.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Bij je eigenschappen voor beeldscherm kon dat vroeger.
Tabblad "bureaublad" en dan "buraublad aanpassen".
Zie daar nu de prullebak niet meer bij staan  :-X
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

mmm, zou toch mooi zijn mocht volledig je bureaublad leeg zijn hé. We blijven verder zoeken  ;)
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Dat soort instellingen kon je bij oudere windows-versie ook met TweakUi doen. Waarschijnlijk ook met de XP versie daarvan.

TweakUi is onderdeel van de powertoys van Microsoft.
Hier staat info over de powertoys voor WinXP.
Weest wel voorzichtig met die tweak-proggies want je kan er een hoop leuke dingen mee doen maar je kan er ook je XP-installatie mee verzieken als je niet oplet!!
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

ok, zal dit even nalezen.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Ik zie daar op het plaatje voor TweakUI-XP op die link idd een item "desktop" staan  ;)

Heb het hier ff geinstalleerd, en daarmee kan je inderdaad dat icoontje weghalen  :)

Ik sluit dit topic af.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!